Efterår mor skriver:
Nej, jeg var i praktik før start på uddannelse. Jeg valgte ikke at starte på den uddannelse grundet det jeg havde oplevet.
Du har så evig ret, men ja, jeg kan intet gøre i dag
Jeg var utrolig ung og naiv.
En af pædagogerne der, fortalte at de ikke kunne være over børnene 24/7. Og det var bedst at lade dem græde sig selv i søvn, for så sov de i det mindste. Og hun sagde at det var normalt at børnene græd, fordi de var overtrætte og ikke ville sove, og de gad altså ikke løfte rundt på en masse grædende børn hele tiden, så det var sådan deres system var.
Det lød til at give mening for mig dengang, men jeg havde ikke hjertet til at gøre sådan noget. Jeg havde ikke selv børn, og troede derfor at det var rigtig nok alt hvad de sagde til mig.
Jeg har så hørt historier fra veninder som har oplevet lidt af det samme, så det sker vidst stadig. Hvilket er rigtig øv.
Jeg tror også at jeg deaktivere min profil herinde, selvom det er 10 år siden er det hårdt at få skylden for at jeg ikke indberettede det, jeg kunne ikke indberette noget jeg troede var sandt.
I tilfælde af at du læser med.
det er rigtig kedeligt du har fået så dårlige erfaringer med dig, men der er sket meget med pædagogikken siden
Jeg forstår godt din begrundelse for hvorfor du ikke handlede. Du var ung og ganske enkelt usikker omkring hvorvidt det var forkert eller ej. Jeg synes selvfølgelig der skulle væte handlet på det, men jeg forstår også godt hvorfor du ikke gjorde