I chok over vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Efterår mor skriver:

Det er dybt hjerteskærende og forfærdeligt når sådan nogle ting sker. De behandler børn som var de lavet på samlebånd.

Jeg har også oplevet op til flere børn blive lagt ud - dybt ulykkelig, og græde i tre timer, uden opsyn eller uden at blive tjekket til. Jeg var DYBT rystet!

Greb du ikke ind? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Efterår mor skriver:

Det er dybt hjerteskærende og forfærdeligt når sådan nogle ting sker. De behandler børn som var de lavet på samlebånd.

Jeg har også oplevet op til flere børn blive lagt ud - dybt ulykkelig, og græde i tre timer, uden opsyn eller uden at blive tjekket til. Jeg var DYBT rystet!

Hvad gjorde du? Var du heller ikke hen og trøste? nu hvor du skriver de blev efterladt grædende og uden opsyn i 3 timer går jeg ud fra du ikke gjorde noget.

Anmeld

13. december 2013

Clisolka

Jeg synes det er en lidt svær situation, da vi ikke kender til den - foruden det du har skrevet. 

Der kan være mange grunde til at drengen ikke vil spise, og du ved heller ikke om pædagogen har en aftale med forældrene om at ligge ham til lur tidligere, hvis ikke han vil spise. Det kan rent faktisk også være, at barnet ikke bryder sig om pædagogen? Vi ved det ikke 

Jeg har aldrig prøvet at have et barn som er småtspisende (endnu), men jeg vil da langt hellere have at de ligger mit barn til lur, i stedet for at tvinge mad i barnet... 

Anmeld

13. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Hej Ts.
Du er studerende og en af vores mål er netop at være undrende og reflekterende. Så jeg ville prøve at smide alle mine negative tanker væk og reelt undre mig. Jeg ville sige til pædagogen at jeg har tænkt meget over den her episode. Jeg undrer mig meget over hvorfor barnet blev lagt ud til at sove? Så kan du jo evt. fortælle at du undrer dig fordi du har læst meget om børn der har svært ved at spise og ifølge læsestof bør man handle sådan her. Så kan det være det giver anledning til en faglig samtale. Så kan du se om du ikke kan få nævnt tonen et sted i samtalen. Eller vent til en anden gang og se om tonen er et generelt problem. Så kan du tale om tone til en af vejledermøderne

Anmeld

14. december 2013

Efterår mor

Janne T. skriver:

Hvem er "de"? Og så er vi da godt nok også ude i ekstremerne. Sådan er pædagogerne da heldigvis ikke i ungernes vuggestue. Jeg tænker bare, at man nok liiiige skal passe på med at male et generelt negativt billede. Det er synd for dem, som gør det rigtig rigtig godt.

Jeg har ikke lyst til at udfritte vuggestuen. :-) Nogle af pædagogerne dernede er ekstremt søde. Men lige med hensyn til børnenes søvn aner forældrene ikke hvad der egentlig forgår.

Anmeld

14. december 2013

Efterår mor

Yurie skriver:

Og sagde du noget omkring det??? For det du beskriver er jo forfærdeligt. og noget jeg heldigvis aldrig har oplevet, men ligefrem at sige at pædagoger behandler børn som på et samlebånd, synes jeg måske er lige voldsomt. tror du ikke at du er endt et dårligt sted..??

Jeg kunne ikke sige noget. Jeg fik besked på ikke at blande mig og det var deres fremgangsmåde. Jeg fik bogstaveligt talt at vide at man ikke havde tid til at se til børnene, de blev lagt ud og taget ind efter de timer der står på skemaet. 

Og når forældrene kom fik de at vide at de havde været glade hele dagen, sovet uden bøvl.

Anmeld

14. december 2013

Efterår mor

1990h skriver:

eej..hvis nogle gjorde det mod mit barn var hun blevet flyttet omgående !!

fik du indberettet det?

Det var gentagende gange - og børn. 

Ikke mit eget, men ja, jeg forlod stedet næsten med det samme. Kunne ikke tage deres fremgangsmåde og den måde de bare fyldte forældrene med løgn. 

Det sker desværre tit, lignende. 

Anmeld

14. december 2013

Efterår mor

Mor og meget mere skriver:

Greb du ikke ind? 

Jeg fik at vide at jeg skulle blande mig udenom. Det var deres fremgangsmåde. 

Anmeld

14. december 2013

Efterår mor

mor:) skriver:

Hvad gjorde du? Var du heller ikke hen og trøste? nu hvor du skriver de blev efterladt grædende og uden opsyn i 3 timer går jeg ud fra du ikke gjorde noget.

Nej, jeg gjorde intet. Jeg fik at vide at jeg skulle blande mig udenom og det var sådan de gjorde i vuggestuerne. 

Anmeld

14. december 2013

TNBC

Efterår mor skriver:

Jeg kunne ikke sige noget. Jeg fik besked på ikke at blande mig og det var deres fremgangsmåde. Jeg fik bogstaveligt talt at vide at man ikke havde tid til at se til børnene, de blev lagt ud og taget ind efter de timer der står på skemaet. 

Og når forældrene kom fik de at vide at de havde været glade hele dagen, sovet uden bøvl.

Jeg tror jeg havde meldt dem eller i hvert fald snakket med nogen uden for stedet. Det er mishandling af børnene og pædagogerne står og lyver forældrene lige op i ansigtet. De burde ikke have med børn at gøre. Det kan fandeme gøre skade på børnene.
Og jeg havde ikke kunne klare at være der, det havde gjort for ondt i mit hjerte at høre på de børn ligge derude og græde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.