langt hår, kort hår, eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2009

4xGreve

sarahb skriver:

Kvinder Skal ha langt hår, sådan er min mand men jeg synes nu alt er pænt hvis det sidder på det rette hoved.. Er speielt vild med rihannas frisurermums! hvis jeg turde så var jeg blevet klippet, men elsker mit lange hår... og har haft nok med kort hår at gøre..

Gå ind på Taaz.com og upload dit billede så kan du se dig selv med alverdens frisuer og farver samt make up osv SÅ FED EN SIDE!!

Super det vil jeg helt sikkert prøve... tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

4xGreve

saxi skriver:

Hey sødeste Stina. Har ikke læst hele tråden KUN dit spørgsmål - så ved ikke om du er fundet frem til en løsning.. hehe.. Jeg synes det lyder til på dig at du elsker dit lange hår - hvorfor så klippe det? Ja godt nok gør det ondt at det bliver rykket i, men det er jo kun en periode det er sjovt for Daniella.. Men det tager jo ikke bare lige et par måneder at få det langt igen hvis du fortryder.. Kan du ikke bare fyre det op i en hestehale eller anden frisure...? Synes bestemt ikke du skal klippe dig KUN fordi Daniella rykker i det (for det kan hun sikkert også selvom det bliver kortere) - så skal det være fordi du virkelig har lyst til at klippe det.. Jeg personligt ville ikke klippe det, hvis det bare var for det - så skulle det være fordi jeg ville prøve noget nyt   Dit hår er jo en del af din identitet.
Nu du siger at det er sjældent det bliver vasket ordentligt - hmm.. tænker jeg, hva er den egentlige forskel på at vaske langt, mellem langt og kort hår?? det tager jo stadig tid at vaske ordentligt. 
Men hvis du virkelig har lyst, skal du da gøre det - eller bare få klippet en anden frisure (uden det bliver for kort) Hmm.. bare min mening, håber du kan finde rundt i det...
KnuzzR Marianne

Det bliver letter at vaske og kommer til at gå hurtiger fordi der ikke er så meget og fordi det så ikke kommer til at filtre på samme måde...

Jeg har besluttede mig for at få det klippet mellem langt (har lagt billede ind) og også lidt fordi jeg syntes jeg trænger til et pift, til lidt forandring, syntes selv jeg ser lidt trist og kedelig ud (kan godt ske det også er fordi jeg har det sådan) men så skal der ske noget og forhåbenligt hjælper det lidt på det hele...
Jeg har altid mit hår sat op if.eks hestehale, knold, fletninger det hjælper bare ikke for daniella syntes det lange hår er sjovt og den perioede har været på over 6 måneder nu så nu er jeg bare lidt træt af det...
Det vokser godt nok ikke ud på et par måneder men har tænkt mig at lade det vokse igen efter denne klipning også vil jeg farve det mørkt igen når det er blevet lidt længre...
Jeg er begyndt at glæde mig lidt men er også blevet stædig...
Jeg lever altid i sikker havn men nu vil jeg psøve noget usikkert, noget jeg slet ikke har kontrol over eller ved hvordan bliver, så jeg lukker mine øjne og hopper ud i det med begge ben...
Jeg er rigtig glad for mit lange hår, men trænger virklig også til at blive hevet lidt op af stolen igen... Men det må bestemt ikke blive for kort overhovedet det vil jeg slet heller ikke kunne leve med så det er lige med at finde en balance...

Tak for svar ven... Længe siden jeg har hørt noget fra dig!!!

Knus Stina

Anmeld

28. juli 2009

Honningblomst

WiitrioeN skriver:

Tak for støtte.. Og har besleuttede mig jeg skal jo ikke altid leve sikkert...

Lige præcis og det vokser jo hurtigt ud igen...man behøver jo ikke det helt korte look...glæder mig til at se dig med kortere hår..
Jeg har desværre ikke ansigt til kort hår, det skal vidst gemmes i lidt langt..
KNus Eva

Anmeld

28. juli 2009

4xGreve

Eva skriver:

Lige præcis og det vokser jo hurtigt ud igen...man behøver jo ikke det helt korte look...glæder mig til at se dig med kortere hår..
Jeg har desværre ikke ansigt til kort hår, det skal vidst gemmes i lidt langt..
KNus Eva

ved jeg heller ikke om jeg har men det er alligevel altid trukket helt væk fra ansigtet både pandehår og det øvrige...

Glæder mig også selv helt vildt... syntes dog det bliver sindsyg dyrt Fik atvide at jeg godt kunne regne med at komme af med 700kr+ bare for en klip og hel farvening... men må vel betale hvad det koster...

det skla bare gøres hurtigst muligt ellers hopper jeg ud af det igen hehe...

Anmeld

28. juli 2009

Honningblomst

WiitrioeN skriver:

ved jeg heller ikke om jeg har men det er alligevel altid trukket helt væk fra ansigtet både pandehår og det øvrige...

Glæder mig også selv helt vildt... syntes dog det bliver sindsyg dyrt Fik atvide at jeg godt kunne regne med at komme af med 700kr+ bare for en klip og hel farvening... men må vel betale hvad det koster...

det skla bare gøres hurtigst muligt ellers hopper jeg ud af det igen hehe...

Lige præcis det økonomiske i det skal du jo nok overveje...når det er kort skal det klippes og evt farves tit for at se pænt ud og jo fordi det ikke bare kan komme i en hestehale...så...
Bortset fra det, så ser du da på dit billede ud til at have et fint lilel ansigt som godt kan bære kort hår-smiler
Knus..

Anmeld

28. juli 2009

Ox.

Jeg har langt hår, og er rigtig glad ved det .. synes der er så mange ting jeg kan med det, så det beholder jeg!

Anmeld

28. juli 2009

4xGreve

Eva skriver:

Lige præcis det økonomiske i det skal du jo nok overveje...når det er kort skal det klippes og evt farves tit for at se pænt ud og jo fordi det ikke bare kan komme i en hestehale...så...
Bortset fra det, så ser du da på dit billede ud til at have et fint lilel ansigt som godt kan bære kort hår-smiler
Knus..

iforhold til min mand har jeg et KÆMPE ansigt, men tør godt at tag et sats...
Min familie syntes ikke kort hår er pænt til mig men de er også af den mening at hvis piger kan få langt hår skal de ha langt hår...

Jeg regner ikke med at det skal klippes igen, vil bare lade det vokse efter denne klipning, det er bare lige for at prøve noget nyt hehe...

Og ang. farve har tænkt mig at farve det helt lyst denne gange og næste gang så mørkt igen for der kan man ikke rigtigt se mine udgroninger fordi jeg selv har forholdvis mørkt hår...

Min mand syntes jeg skal gøre det, tros det at det koster, vi har ike råd men nogen gange skal jeg gøre noget for min egen skyld som han siger...

Knus

Anmeld

28. juli 2009

Honningblomst

WiitrioeN skriver:

iforhold til min mand har jeg et KÆMPE ansigt, men tør godt at tag et sats...
Min familie syntes ikke kort hår er pænt til mig men de er også af den mening at hvis piger kan få langt hår skal de ha langt hår...

Jeg regner ikke med at det skal klippes igen, vil bare lade det vokse efter denne klipning, det er bare lige for at prøve noget nyt hehe...

Og ang. farve har tænkt mig at farve det helt lyst denne gange og næste gang så mørkt igen for der kan man ikke rigtigt se mine udgroninger fordi jeg selv har forholdvis mørkt hår...

Min mand syntes jeg skal gøre det, tros det at det koster, vi har ike råd men nogen gange skal jeg gøre noget for min egen skyld som han siger...

Knus

Så synes jeg simpelthen bare du skal springe ud i det...du har tænkt på det hele og som du skriver, nogle gange skal der altså bare ske noget....hvorfor så kedeligt det hele....alle har dødsygt langt hår som jeg også har, det er der altså ikke meget spændende eller anderledes ved..
Jeg glæder mig rigtig meget til at se efterbilleder..
Knus..

Anmeld

28. juli 2009

saxa

WiitrioeN skriver:

Det bliver letter at vaske og kommer til at gå hurtiger fordi der ikke er så meget og fordi det så ikke kommer til at filtre på samme måde...

Jeg har besluttede mig for at få det klippet mellem langt (har lagt billede ind) og også lidt fordi jeg syntes jeg trænger til et pift, til lidt forandring, syntes selv jeg ser lidt trist og kedelig ud (kan godt ske det også er fordi jeg har det sådan) men så skal der ske noget og forhåbenligt hjælper det lidt på det hele...
Jeg har altid mit hår sat op if.eks hestehale, knold, fletninger det hjælper bare ikke for daniella syntes det lange hår er sjovt og den perioede har været på over 6 måneder nu så nu er jeg bare lidt træt af det...
Det vokser godt nok ikke ud på et par måneder men har tænkt mig at lade det vokse igen efter denne klipning også vil jeg farve det mørkt igen når det er blevet lidt længre...
Jeg er begyndt at glæde mig lidt men er også blevet stædig...
Jeg lever altid i sikker havn men nu vil jeg psøve noget usikkert, noget jeg slet ikke har kontrol over eller ved hvordan bliver, så jeg lukker mine øjne og hopper ud i det med begge ben...
Jeg er rigtig glad for mit lange hår, men trænger virklig også til at blive hevet lidt op af stolen igen... Men det må bestemt ikke blive for kort overhovedet det vil jeg slet heller ikke kunne leve med så det er lige med at finde en balance...

Tak for svar ven... Længe siden jeg har hørt noget fra dig!!!

Knus Stina

Ja ok, så bliver det jo en helt anden snak.. Lød bare lige umiddelbart ikke til på dit første indlæg at du var så vild med tanken om at få det klippet helt kort.. Men nu fik jeg læst hele tråden, og kan se du har bestemt dig.. Fed fritz by the way  Jeg tog selv springet for nylig fra at have langt lyst hår til at blive klippet noget kortere og meget i etager - samt en masse forskellige farver.. Så jeg kender alt for godt til det med at blive for kedelig at se på.. hehe... Så er det også bare et spørgsmål om at turde springe ud i det.. Så glæder mig sygt til at se dig, du må lige lægge nogle før og efter billeder ind..
Ja det er lang tid siden - måske vi snart skal lade de to prinsesser lege.. Kunne være hyggeligt..

Anmeld

28. juli 2009

4xGreve

saxi skriver:

Ja ok, så bliver det jo en helt anden snak.. Lød bare lige umiddelbart ikke til på dit første indlæg at du var så vild med tanken om at få det klippet helt kort.. Men nu fik jeg læst hele tråden, og kan se du har bestemt dig.. Fed fritz by the way  Jeg tog selv springet for nylig fra at have langt lyst hår til at blive klippet noget kortere og meget i etager - samt en masse forskellige farver.. Så jeg kender alt for godt til det med at blive for kedelig at se på.. hehe... Så er det også bare et spørgsmål om at turde springe ud i det.. Så glæder mig sygt til at se dig, du må lige lægge nogle før og efter billeder ind..
Ja det er lang tid siden - måske vi snart skal lade de to prinsesser lege.. Kunne være hyggeligt..

Daniella vil elske at ha nogen at lege med... Hvis i virkelig ha lyst kan du bare lige skrive over mobil så finder vi da bare ud af det... det kunne være super hyggeligt... kan du sende et billede af dig selv og dit nye hår på mms??

Knuser Stina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.