saxi skriver:
Hey sødeste Stina. Har ikke læst hele tråden KUN dit spørgsmål - så ved ikke om du er fundet frem til en løsning.. hehe.. Jeg synes det lyder til på dig at du elsker dit lange hår - hvorfor så klippe det? Ja godt nok gør det ondt at det bliver rykket i, men det er jo kun en periode det er sjovt for Daniella.. Men det tager jo ikke bare lige et par måneder at få det langt igen hvis du fortryder.. Kan du ikke bare fyre det op i en hestehale eller anden frisure...? Synes bestemt ikke du skal klippe dig KUN fordi Daniella rykker i det (for det kan hun sikkert også selvom det bliver kortere) - så skal det være fordi du virkelig har lyst til at klippe det.. Jeg personligt ville ikke klippe det, hvis det bare var for det - så skulle det være fordi jeg ville prøve noget nyt
Dit hår er jo en del af din identitet.
Nu du siger at det er sjældent det bliver vasket ordentligt - hmm.. tænker jeg, hva er den egentlige forskel på at vaske langt, mellem langt og kort hår?? det tager jo stadig tid at vaske ordentligt.
Men hvis du virkelig har lyst, skal du da gøre det - eller bare få klippet en anden frisure (uden det bliver for kort) Hmm.. bare min mening, håber du kan finde rundt i det...
KnuzzR Marianne
Det bliver letter at vaske og kommer til at gå hurtiger fordi der ikke er så meget og fordi det så ikke kommer til at filtre på samme måde...
Jeg har besluttede mig for at få det klippet mellem langt (har lagt billede ind) og også lidt fordi jeg syntes jeg trænger til et pift, til lidt forandring, syntes selv jeg ser lidt trist og kedelig ud (kan godt ske det også er fordi jeg har det sådan) men så skal der ske noget og forhåbenligt hjælper det lidt på det hele...
Jeg har altid mit hår sat op if.eks hestehale, knold, fletninger det hjælper bare ikke for daniella syntes det lange hår er sjovt og den perioede har været på over 6 måneder nu så nu er jeg bare lidt træt af det...
Det vokser godt nok ikke ud på et par måneder men har tænkt mig at lade det vokse igen efter denne klipning også vil jeg farve det mørkt igen når det er blevet lidt længre...
Jeg er begyndt at glæde mig lidt men er også blevet stædig...
Jeg lever altid i sikker havn men nu vil jeg psøve noget usikkert, noget jeg slet ikke har kontrol over eller ved hvordan bliver, så jeg lukker mine øjne og hopper ud i det med begge ben...
Jeg er rigtig glad for mit lange hår, men trænger virklig også til at blive hevet lidt op af stolen igen... Men det må bestemt ikke blive for kort overhovedet det vil jeg slet heller ikke kunne leve med så det er lige med at finde en balance...
Tak for svar ven... Længe siden jeg har hørt noget fra dig!!!
Knus Stina
Anmeld