langt hår, kort hår, eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2009

4xGreve

Her er det jeg overvejer at få lave måske lidt længer.... Knus Stina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

Smukkert

WiitrioeN skriver:

Her er det jeg overvejer at få lave måske lidt længer.... Knus Stina

Billedet virker ikke her.

Anmeld

28. juli 2009

4xGreve

Okay vi prøver igen... her er det hehe
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. juli 2009

Smukkert

WiitrioeN skriver:

Okay vi prøver igen... her er det hehe

Hvis det er fordi du gerne vil have kort hår for at prøve det, synes jeg du skal gøre det.. Men jeg tror altså stadig din prinsesse kan få fat i det - og det lange KAN du jo sætte op .

Anmeld

28. juli 2009

LineD

Jeg har svaret ANDET, af den simple grund at jeg synes HÅR er bare HÅR Hehe jeg har haft alt fra hår til numsen til 1 cm langt hår, alt er fedt på sin helt egen måde synes jeg, og det groer jo ud igen hvis man ikke kan lide det

Lige nu har jeg mellemlangt hår til mellem skulderbladene, men begynder bejsen at rykke i det, så ryger det

Anmeld

28. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mælkebøttebarn skriver:

Går dit hår til lænden ???
Ser da ikke sådan ud på dit billede søde .

Jeg ville også beholde længden, hvis det var mig.. Bare smid det op i en knold, når du går derhjemme .

Jeps..billedet er fra 2005 da jeg blev student... sad bare lige og kiggede mine billeder igennem forleden og blev så stolt da jeg genså min studenterhue at jeg tænkte "den skal på"
Men går næsten ned til lænden nu... trænger til at blive klippet, for det tjavser.. hvis du kigger på mine mavebilleder kan du måske ane noget af håret.. sidder altid i en høj hestehale, så der går det kun til halvt ned a' ryggen

Anmeld

28. juli 2009

Smukkert

Caroline86 skriver:

Jeps..billedet er fra 2005 da jeg blev student... sad bare lige og kiggede mine billeder igennem forleden og blev så stolt da jeg genså min studenterhue at jeg tænkte "den skal på"
Men går næsten ned til lænden nu... trænger til at blive klippet, for det tjavser.. hvis du kigger på mine mavebilleder kan du måske ane noget af håret.. sidder altid i en høj hestehale, så der går det kun til halvt ned a' ryggen

Hehe jeg ville også være stolt hvis jeg havde en studentereksamen.. Har huen, men ikke beviset ..

Synes dog du skulle smide et nyt billede af dig op

Anmeld

28. juli 2009

Moderator

Mælkebøttebarn skriver:

Hehe jeg ville også være stolt hvis jeg havde en studentereksamen.. Har huen, men ikke beviset ..

Synes dog du skulle smide et nyt billede af dig op

ja, må sgu hellere få taget lidt billeder... er bare lige det med selvværdet når de der lammelser dukker op i tide og utide
Skal nok forsøge om ikke jeg kan få taget et jeg kan være tilfreds med.. lover jeg!
Jeg er nok mest stolt af min hue fordi jeg gennemførte trods indlæggelse fra januar og 3 måneder frem i 3.g.. ikke lige det bedste tidspunkt, må man sige, men min vilje fik mig på højkant igen og gjorde at jeg gennemførte med meget tilfredsstillende resultat!

Anmeld

28. juli 2009

Smukkert

Caroline86 skriver:

ja, må sgu hellere få taget lidt billeder... er bare lige det med selvværdet når de der lammelser dukker op i tide og utide
Skal nok forsøge om ikke jeg kan få taget et jeg kan være tilfreds med.. lover jeg!
Jeg er nok mest stolt af min hue fordi jeg gennemførte trods indlæggelse fra januar og 3 måneder frem i 3.g.. ikke lige det bedste tidspunkt, må man sige, men min vilje fik mig på højkant igen og gjorde at jeg gennemførte med meget tilfredsstillende resultat!

Kan man da SE lammelserne ude fra?
Jeg synes du er en flot pige som INTET har at skamme sig over!

Tillykke med huen! Flot klaret!

Anmeld

28. juli 2009

Moderator

Mælkebøttebarn skriver:

Kan man da SE lammelserne ude fra?
Jeg synes du er en flot pige som INTET har at skamme sig over!

Tillykke med huen! Flot klaret!

ja..den ene side af mit ansigt (højre side) "virker" ikke..alle nerver er kappet over, så de skal vokse ud igen før mit ansigt fungerer..vokser aldrig helt ud, men sådan nogenlunde så jeg kan blinke normalt og smile en lille smule..
kan godt tage nogle billeder hvor man virkelig kan se lammelsen også, men så putter jeg nok kode på.. skal på stranden med hunden nu, men kan lige gøre det når jeg kommer hjem!? så sender jeg dig koden...
knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.