langt hår, kort hår, eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hva har du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

21.359 visninger
61 svar
0 synes godt om
28. juli 2009

4xGreve

jeg har i øjeblikket langt hår, men min datter river i det som bare s.... og det gør utroligt ondt, det er tit i vejen og bliver sjældent vasket ordenligt fordi min datter har brug for så stor opmærksomhed...
nu overvejer manden og jeg at jeg skal klippe det KORT...
vil savne mit elskede lange hår...
hvad vil i gøre? og hva længde hår har i?
det skal siges at jeg i mange år ikke har kunne få langt hår og det har jeg så endelig fået...
vil kort hår gener mig mere og mon jeg vil blive glad for det? vil det klæde mig og min runde store hoved? hehe er godt nok nervøs... har tid til frisøren til på fredag...
og hvad tænder mænd mest på?
kan man stadig se godt ud i en kjole?

knus stina der er et kæmpe ????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

TbCp

Jeg vil aldrig af med mit lange hår. Jeg elsker det og min mand elsker det.
Jeg gik bare med det opsat da Liva var yngre og hev i det.
Jeg ville gerne have muligheden for at kunne sætte det på forskellige måder og samtidig var det nemt lige at putte et elastik i hvis vi havde en dum dag hvor Liva havde været meget vågen om natten, var umulig eller lign.
Jeg ville beholde det lange hår hvis det var mig

Anmeld

28. juli 2009

Diana...

Jeg vil da helt klart beholde det lange hård bare fordi man har kort hår kan de sagtens hive i det bare spørg min mand. min veninde klippet sit hår kort af samme grund og fik intet ud af det.

Anmeld

28. juli 2009

Leneur

Jeg har jo ikke født endnu og har langt hår. Som udgangspunkt vil jeg beholde det men hvis det bliver alt for tjavset efter fødslen skal det da klippes op, så det kan få lov til at gro igen.

Anmeld

28. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
TbCp skriver:

Jeg ville gerne have muligheden for at kunne sætte det på forskellige måder og samtidig var det nemt lige at putte et elastik i hvis vi havde en dum dag hvor Liva havde været meget vågen om natten, var umulig eller lign.

Det lyder meget som det jeg ville have skrevet, bortset fra at jeg ikke har børn endnu, men tror jeg vil bruge samme metode, når jeg får det!

Jeg vil ikke kunne undvære mit lange hår, og jeg har også kæmpet for at få det så langt.. skal godt nok snart lige have kappet spidserne af, men det er til at have med at gøre..
Mit hår går mig næsten til lænden når det er slået ud..

knus Caroline, hvis graviditet indtil videre IKKE har ødelagt håret trods mange historier herom!

Anmeld

28. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg ville også klart beholde det. Du kunne jo overveje at sætte det op eller tage et smart tørklæde om hovedet når du bliver for træt af det

Rosa - som selv har KÆMPET for at få langt hår hele sit liv og nu endelig har hår til ned under skuldrene og ELSKER det

Anmeld

28. juli 2009

Ni-ko-li-ne

Nikoline hiver også meget i mit hår og ja det gør ondt... men jeg vil for alt i verden ikke undvære mit lange hår! :0) så må det bare gøre ondt den tid det tager

Anmeld

28. juli 2009

Mamman

Profilbillede for Mamman
TbCp skriver:

Det samme gjorde jeg

Anmeld

28. juli 2009

Mormilla

Jeg har mellem langt/ langt. Jeg ville aldrig klippe mig hår kort... Når Patrick tager fat i mit hår. Siger jeg bare nej til ham så han kan lære at det er noget man ikke må Ind til videre virker det

Men jeg synes at det er lækkert at man bare kan sætte det op i en hestehale, når man har en dårlig dag!!!

Men det er jo os dig selv der skal bestemme det! Det er jo dit hår Hvad føler du selv for???

Anmeld

28. juli 2009

3rollinger

Jeg har siden jeg fik boern haft mit haar i en hestehale. Det synes jeg er den bedste maade at undgaa at blive hevet for meget i haaret. Det var ogsaa noget der kunne goere mig skoer at bliver hevet i de smaa nakkehaar.

For mit vedkommende, hvis jeg har kort haar, kraever det endnu mere tid end med det lange haar, der bare bliver vasket og kommer i en hestehale. Mens det korte haar skal foentoerres og styles og selvfoelgelig ogsaa klippes meget oftere.

Om du ser godt ud i kjole tror jeg ikke afhaenger af dit haar, men din udstraaling . Der er supersexede kvinder med ultrakort haar som kan gaa i lige det de allermest har lyst til.

Knus
Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.