langt hår, kort hår, eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2009

Kloster

WiitrioeN skriver:

jeg har i øjeblikket langt hår, men min datter river i det som bare s.... og det gør utroligt ondt, det er tit i vejen og bliver sjældent vasket ordenligt fordi min datter har brug for så stor opmærksomhed...
nu overvejer manden og jeg at jeg skal klippe det KORT...
vil savne mit elskede lange hår...
hvad vil i gøre? og hva længde hår har i?
det skal siges at jeg i mange år ikke har kunne få langt hår og det har jeg så endelig fået...
vil kort hår gener mig mere og mon jeg vil blive glad for det? vil det klæde mig og min runde store hoved? hehe er godt nok nervøs... har tid til frisøren til på fredag...
og hvad tænder mænd mest på?
kan man stadig se godt ud i en kjole?

knus stina der er et kæmpe ????

Hej.

Jeg har stemt kort hår og sådan bliver det.

Jeg har i mange år og mange gange haft langt hår, men for 3 år siden, blev jeg klippet super kort. Og jeg ELSKER det. Det er lige mig!!

Men men men... Med mit korte hår, bliver jeg klippet hver 5. uge. Jeg giver 260,- hver 5. uge for at blive klippet også farver jeg det selv. Fordelen her er, at jeg kan dele en farve i 2-3 gange pga mit hår er ultra kort.

Fordelene ved langt hår, synes jeg er: At kan nemt kan have en afslapningsdag, uden nogen kan se det. Kan sætte det i forskellige frisurer. Skal ikke klippes hver 5. uge.

Fordelene ved kort hår, synes jeg er: At det kun tager 5-10 min at sætte også synes jeg self det er stang-smart

Ulemperne ved langt hår, synes jeg er: Mit var sååå tyndt og så virkelig slasket ud, når det hang. Jeg gad/havde ikke tid til at sætte det i alle de fantastiske frisure, man kan. Også var jeg meget øm overfor mit lange hår. Jeg turde ikke springe ud i nogle fede farver og klip, for det gror jeg ikke bare ud igen.

Ulemperne ved kort hår, synes jeg er: At jeg skal bruge penge på klipning hver måned. Også kan jeg ikke rigtig have off-dage, for så ligner jeg en microfon pga det hele stritter ud til alle siger. Jeg SKAL have vox i det hver eneste dag.

Men jeg nyder mit korte hår. Kan da godt savne det lange, men egentlig kun når jeg ikke gider sætte mit hår for at gå i brugsen.

Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2009

Betina88

Jeg ha' mellemlangt hår , men ku' virkelig godt trænge til en klipning , hvor det er en lille smule kortere ..

Det trænger sådan ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.