langt hår, kort hår, eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2009

4xGreve

Eva skriver:

Så synes jeg simpelthen bare du skal springe ud i det...du har tænkt på det hele og som du skriver, nogle gange skal der altså bare ske noget....hvorfor så kedeligt det hele....alle har dødsygt langt hår som jeg også har, det er der altså ikke meget spændende eller anderledes ved..
Jeg glæder mig rigtig meget til at se efterbilleder..
Knus..

Hehe jah prøver at ha tænkt på det hele...

Og ja der er godt nok mange der har langt hår... men er bare bange for det også er det mænd bedst kan lide, dog virker min egen ret pasiv... hehe

Knus Og tak for støtte og opbakning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

saxa

WiitrioeN skriver:

Daniella vil elske at ha nogen at lege med... Hvis i virkelig ha lyst kan du bare lige skrive over mobil så finder vi da bare ud af det... det kunne være super hyggeligt... kan du sende et billede af dig selv og dit nye hår på mms??

Knuser Stina

Jamen det finder vi da bare lige ud af hurtigst muligt så..  Sender lige en sms afsted her en af dagene - så kan vi lige aftale en dag...

Anmeld

28. juli 2009

Becks

Sanne skriver:

Har langt hår og skal aldrig aldrig være kort håret igen jeg ligner jo et kæmpe fjols med kort hår

Me 2...
Men der skal snart ske noget nyt, maaske noget pandehaar hvem ved

Anmeld

28. juli 2009

4xGreve

saxi skriver:

Jamen det finder vi da bare lige ud af hurtigst muligt så..  Sender lige en sms afsted her en af dagene - så kan vi lige aftale en dag...

Ja lad os da det... Det vil være super hyggeligt og tror daniella vil bliuve super glad for det... Nej jeg ved at hun vil blive super glad og især fordi de jo faktisk er lige gamle hehe!!

Knus Stina

Anmeld

29. juli 2009

SaNiNa

Beck skriver:

Me 2...
Men der skal snart ske noget nyt, maaske noget pandehaar hvem ved

uuuh nej nej heller ikke pandehår til mig... men lige så snart jeg ikke ammer mere skal jeg have lyse og  mørke reflekser i.

Anmeld

29. juli 2009

Honningblomst

WiitrioeN skriver:

Hehe jah prøver at ha tænkt på det hele...

Og ja der er godt nok mange der har langt hår... men er bare bange for det også er det mænd bedst kan lide, dog virker min egen ret pasiv... hehe

Knus Og tak for støtte og opbakning

Men man skal vel ikke have hår for hvad andre synes er pænt, men hvad man selv kan lide, ikke-smiler

Anmeld

29. juli 2009

Heidi.

Ja, jeg har jo kort hår, og sådan bliver det ved med at være

Anmeld

29. juli 2009

Honningblomst

Heidi-Godsk skriver:

Ja, jeg har jo kort hår, og sådan bliver det ved med at være

Men du er fanme også vanvittig lækker med det...klæ'r dig super godt...det er så meget mere frisk og smart end det dødkedelige lange hår som de fleste kvinder har...alle ligner jo hinanden..'
.Heidi, skal du ike mned til baby-møde fredag i Hillerød??
Knus.

Anmeld

29. juli 2009

tascia

hva med en page?

sådan blev jeg klippet for et års tid siden (se profilbilledet) og det er super! det sidste år har det dog fået lov til at gro da jeg skal giftes den 29 og gerne vil have det sat op, så nu er det mellemlangt. Men så snart jeg har holdt brylluppet ryger håret igen.

synes det er en god løsning hvis man ikke vil være helt kort og heller ikke have langt langt hår, og hvis man fortryder er det jo bare at lade det gro :-)

//Natascia

Anmeld

29. juli 2009

4xGreve

tascia skriver:

hva med en page?

sådan blev jeg klippet for et års tid siden (se profilbilledet) og det er super! det sidste år har det dog fået lov til at gro da jeg skal giftes den 29 og gerne vil have det sat op, så nu er det mellemlangt. Men så snart jeg har holdt brylluppet ryger håret igen.

synes det er en god løsning hvis man ikke vil være helt kort og heller ikke have langt langt hår, og hvis man fortryder er det jo bare at lade det gro :-)

//Natascia

Page er super flot, dog kan jeg bare ikke bære det da jeg har et rundt hovede og det vil gøre at det ser endnu runder ud og at jeg evt. kommer til at se tyk ud...

Og tillykke med det kommende bryllup...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.