langt hår, kort hår, eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har stemt andet, fordi det er ved at blive langt igen. Jeg har for 1 års tid siden gjort fejlen, som jeg gør ca hvertt 5-6 år, hvor jeg klipper mig korthåret, for nu gider jeg ikke 'det pis mere'... MEN - Jeg ER jo langhåret... Jeg kan ikke være korthåret... Jeg hader det. Jeg hader når jeg ikke kan sætte det op og ordne det...

Så når det er langt igen, skal jeg bare ikke sørge for at det bliver 'for' langt, som det har tendens til  Men holde det, så det er medium langt, så jeg ikke får spat af det, men at jeg stadig kan gøre med det, som jeg ønsker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

SaNiNa

Har langt hår og skal aldrig aldrig være kort håret igen jeg ligner jo et kæmpe fjols med kort hår

Anmeld

28. juli 2009

Nanna1985

Jeg har langt hår og jeg elsker mit hår..  Lige nu er det lidt halv langt, det går til midten af ryggen.. Skal ha klippet det lige op til mine skulder igen, så snart jeg har født  Så skal det os farves igen

Anmeld

28. juli 2009

4xGreve

Lige pt. er mit hår altid sat op, og jeg tror jeg klipper det for jeg trænger til noget forandring, men det bliver ikke helt kort men nok nærmer mellem langt...
Min mand vil også gerne noget forandring og det vokser jo ud igen også farver jeg det helt lyst og når det så er ved at blive langt er det mørkt igen... hehe

Trænger til noget nyt... Og det gør manden vist også...

Anmeld

28. juli 2009

Balderson

Lige pt har jeg rimeligt langt hår, men skal snart klippes og så ryger der alså noget..

Ikke at jeg får helt kort hår, men  page eller noget i den stil...

Jeg fortryder alså ikke, at få det klippet.. Til gengæld elsker jeg at det kan svinge let og at jeg ikke skal bruge så meget shampoo, som nu...

Jeg har selv et super forhold til min frisør og hun kunne aldrig finde på, at give mig et grimt look.. Så hvis ikke det ville klæ mig med at få klippet noget af, så ville hun bestemt fraråde mig fra det...

Men hvad med at spørge din frisør, om hvad hun ville anbefale dig.. Det er jo ikke sikkert hun vil klippe det helt kort, men måske bare til skulder for at give det lidt luft...

En af de ting jeg hader ved langt hår er at det godt kan blive tungt, og hvis man sætter det op i hæstehale hele tiden, synes jeg også det får sådan et knæk og det er bestemt ikke pænt, når man så gerne vil have det slået ud...

Anmeld

28. juli 2009

LotteGabriella

WiitrioeN skriver:

jeg har i øjeblikket langt hår, men min datter river i det som bare s.... og det gør utroligt ondt, det er tit i vejen og bliver sjældent vasket ordenligt fordi min datter har brug for så stor opmærksomhed...
nu overvejer manden og jeg at jeg skal klippe det KORT...
vil savne mit elskede lange hår...
hvad vil i gøre? og hva længde hår har i?
det skal siges at jeg i mange år ikke har kunne få langt hår og det har jeg så endelig fået...
vil kort hår gener mig mere og mon jeg vil blive glad for det? vil det klæde mig og min runde store hoved? hehe er godt nok nervøs... har tid til frisøren til på fredag...
og hvad tænder mænd mest på?
kan man stadig se godt ud i en kjole?

knus stina der er et kæmpe ????

Jeg har hår ned til under brysterne (extensions), men mit eget hår er til lige over brysterne og jeg overvejer kraftigt at få mine extensions i samme længde som mit eget hår (har dem primært pga. fylde IKKE længde), fordi jeg alligevel altid har det sat op med mindre vi skal i byen, da det er lettere til hverdag 

Jeg har selv haft super kort hår og synes at det var meget mere irreterende...jeg skulle en del mere til frisøren (1 gang om måneden imod 1 gang hver 2. måned på nuværende tidspunkt), da det hurtigere vokser ud af frisyrer og der bruges som regel mere tid på at sætte det

Anmeld

28. juli 2009

4xGreve

Balderson skriver:

Lige pt har jeg rimeligt langt hår, men skal snart klippes og så ryger der alså noget..

Ikke at jeg får helt kort hår, men  page eller noget i den stil...

Jeg fortryder alså ikke, at få det klippet.. Til gengæld elsker jeg at det kan svinge let og at jeg ikke skal bruge så meget shampoo, som nu...

Jeg har selv et super forhold til min frisør og hun kunne aldrig finde på, at give mig et grimt look.. Så hvis ikke det ville klæ mig med at få klippet noget af, så ville hun bestemt fraråde mig fra det...

Men hvad med at spørge din frisør, om hvad hun ville anbefale dig.. Det er jo ikke sikkert hun vil klippe det helt kort, men måske bare til skulder for at give det lidt luft...

En af de ting jeg hader ved langt hår er at det godt kan blive tungt, og hvis man sætter det op i hæstehale hele tiden, synes jeg også det får sådan et knæk og det er bestemt ikke pænt, når man så gerne vil have det slået ud...

Mit hår laver nemlig også knæk af hestehale...

Og det skal ikke klippes super kort men sådan mellem langt også vil jeg prøve at farve det lyst indtil det bliver lidt længre hvor jeg så går tilbage til den mørke farve...
Jeg har ikke tænkt mig at holde det kort men at lade det vokse sig langt igen men trænger bare til forandring og daniella river altid i det...

Anmeld

28. juli 2009

missKat

jeg har ikke lige stemt, for der var ikke et svar der hedder "page og er sindsyg glad for det"

historien er som følger..
har altid være kort eller noget lignende. Så kom jeg en dag til at tænke "åhh gud, når jeg skal giftes skal det jo kunne sættes op i flot frisure!!"
og så fik jeg det langt... MEN da mit hår er fint så har det jo bare ikke noget fylde eller noget. Så de så altså lidt fesen ud. Men jeg har så brugt 4 år på at få det langt og har også været glad for det!!! troede jeg...
for så sidst jeg var til frisør, forslog hun en page i stedet - gisp!! Jamen mit lange hår, og bryllup og..... 
Men jeg tænkte tja det kan jo gro ud.
MEN det skal det ikke  jeg er SÅ glad for det og mit hår er fyldigere, klæder mit buttede hoved  og er ultra feminint!!

så hvis du har samme fine skandinaviske hår som mig, så hop ud i det!

held og lykke 

Anmeld

28. juli 2009

4xGreve

tak for alle jeres svar...
Og det er jo lige præcis det at det kan gro ud men er bare så bange for at fortryde det, men har fint hår, det er ikke tykt og for det mest når det hænger så ja det ser ikke altid lige godt ud hehe...
Og hvis jeg ikke skal gøre det nu i mine unge år hvornår skal jeg så gøre det?

Anmeld

28. juli 2009

Smukkert

Caroline86 skriver:

Det lyder meget som det jeg ville have skrevet, bortset fra at jeg ikke har børn endnu, men tror jeg vil bruge samme metode, når jeg får det!

Jeg vil ikke kunne undvære mit lange hår, og jeg har også kæmpet for at få det så langt.. skal godt nok snart lige have kappet spidserne af, men det er til at have med at gøre..
Mit hår går mig næsten til lænden når det er slået ud..

knus Caroline, hvis graviditet indtil videre IKKE har ødelagt håret trods mange historier herom!

Går dit hår til lænden ???
Ser da ikke sådan ud på dit billede søde .

Jeg ville også beholde længden, hvis det var mig.. Bare smid det op i en knold, når du går derhjemme .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.