jeg har i øjeblikket langt hår, men min datter river i det som bare s.... og det gør utroligt ondt, det er tit i vejen og bliver sjældent vasket ordenligt fordi min datter har brug for så stor opmærksomhed...
nu overvejer manden og jeg at jeg skal klippe det KORT...
vil savne mit elskede lange hår...
hvad vil i gøre? og hva længde hår har i?
det skal siges at jeg i mange år ikke har kunne få langt hår og det har jeg så endelig fået...
vil kort hår gener mig mere og mon jeg vil blive glad for det? vil det klæde mig og min runde store hoved? hehe er godt nok nervøs... har tid til frisøren til på fredag...
og hvad tænder mænd mest på?
kan man stadig se godt ud i en kjole?
knus stina der er et kæmpe ????
Hey sødeste Stina. Har ikke læst hele tråden KUN dit spørgsmål - så ved ikke om du er fundet frem til en løsning.. hehe.. Jeg synes det lyder til på dig at du elsker dit lange hår - hvorfor så klippe det? Ja godt nok gør det ondt at det bliver rykket i, men det er jo kun en periode det er sjovt for Daniella.. Men det tager jo ikke bare lige et par måneder at få det langt igen hvis du fortryder.. Kan du ikke bare fyre det op i en hestehale eller anden frisure...? Synes bestemt ikke du skal klippe dig KUN fordi Daniella rykker i det (for det kan hun sikkert også selvom det bliver kortere) - så skal det være fordi du virkelig har lyst til at klippe det.. Jeg personligt ville ikke klippe det, hvis det bare var for det - så skulle det være fordi jeg ville prøve noget nyt

Dit hår er jo en del af din identitet.
Nu du siger at det er sjældent det bliver vasket ordentligt - hmm.. tænker jeg, hva er den egentlige forskel på at vaske langt, mellem langt og kort hår?? det tager jo stadig tid at vaske ordentligt.
Men hvis du virkelig har lyst, skal du da gøre det - eller bare få klippet en anden frisure (uden det bliver for kort) Hmm.. bare min mening, håber du kan finde rundt i det...
KnuzzR Marianne
Anmeld