langt hår, kort hår, eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2009

Smukkert

Caroline86 skriver:

ja..den ene side af mit ansigt (højre side) "virker" ikke..alle nerver er kappet over, så de skal vokse ud igen før mit ansigt fungerer..vokser aldrig helt ud, men sådan nogenlunde så jeg kan blinke normalt og smile en lille smule..
kan godt tage nogle billeder hvor man virkelig kan se lammelsen også, men så putter jeg nok kode på.. skal på stranden med hunden nu, men kan lige gøre det når jeg kommer hjem!? så sender jeg dig koden...
knus

Okay, det må være hårdt at leve med, men det er nok noget du vænner dig til?
Lyder meget vildt.. Så du kan slet ikke smile med den ene side ad munden??
Vil gerne se det og synes det er fint du sætter kode på.

Ha' en rigtig god tur til stranden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

Honningblomst

Af med det...det vokser ud igen...

Anmeld

28. juli 2009

bette

WiitrioeN skriver:

Okay vi prøver igen... her er det hehe

det er da en fed frisure..
hvis bare jeg selv turde gøre det..
men synes helt klart du skal gøre det.. kunne se godt ud..

og ja.. det gror jo ud igen, hvis du ik kan lide det.. LOV mig du kaster et billede på når det er gjort

Anmeld

28. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mælkebøttebarn skriver:

Okay, det må være hårdt at leve med, men det er nok noget du vænner dig til?
Lyder meget vildt.. Så du kan slet ikke smile med den ene side ad munden??
Vil gerne se det og synes det er fint du sætter kode på.

Ha' en rigtig god tur til stranden!

det er smadder hårdt... og jo, selvfølgelig vender man sig til det.. er bare vildt frustrerende at bruge 3 år på at genoptræne og næsten være "så god som ny" og så får man en ny lammelse.. så kan man starte forfra..
Heldigvis har jeg ikke samme smerter denne gang, da det ikke skyldes min kroniske sygdom, men den der tandbyld jeg havde.. trykkede simpelthen så meget på nerverne at de gik i stykker... så de "smerter" jeg døjer med denne gang er bare muskler der prøver at arbejde sammen med nerver..
Men nej, kan kun smile med den ene side af munden.. får lige taget de billeder så du kan se hvad jeg mener..

Anmeld

28. juli 2009

Smukkert

Caroline86 skriver:

det er smadder hårdt... og jo, selvfølgelig vender man sig til det.. er bare vildt frustrerende at bruge 3 år på at genoptræne og næsten være "så god som ny" og så får man en ny lammelse.. så kan man starte forfra..
Heldigvis har jeg ikke samme smerter denne gang, da det ikke skyldes min kroniske sygdom, men den der tandbyld jeg havde.. trykkede simpelthen så meget på nerverne at de gik i stykker... så de "smerter" jeg døjer med denne gang er bare muskler der prøver at arbejde sammen med nerver..
Men nej, kan kun smile med den ene side af munden.. får lige taget de billeder så du kan se hvad jeg mener..

Okay, det lyder rigtig barskt.. Men nu sker der så heldigvis noget rigtig positivt i dit liv.. Nemlig at du skal være mor.

Anmeld

28. juli 2009

4xGreve

Eva skriver:

Af med det...det vokser ud igen...

Tak for støtte.. Og har besleuttede mig jeg skal jo ikke altid leve sikkert...

Anmeld

28. juli 2009

4xGreve

bette skriver:

det er da en fed frisure..
hvis bare jeg selv turde gøre det..
men synes helt klart du skal gøre det.. kunne se godt ud..

og ja.. det gror jo ud igen, hvis du ik kan lide det.. LOV mig du kaster et billede på når det er gjort

Det LOVER jeg dig... hehe
Tak for støtte

Anmeld

28. juli 2009

saxa

jeg har i øjeblikket langt hår, men min datter river i det som bare s.... og det gør utroligt ondt, det er tit i vejen og bliver sjældent vasket ordenligt fordi min datter har brug for så stor opmærksomhed...
nu overvejer manden og jeg at jeg skal klippe det KORT...
vil savne mit elskede lange hår...
hvad vil i gøre? og hva længde hår har i?
det skal siges at jeg i mange år ikke har kunne få langt hår og det har jeg så endelig fået...
vil kort hår gener mig mere og mon jeg vil blive glad for det? vil det klæde mig og min runde store hoved? hehe er godt nok nervøs... har tid til frisøren til på fredag...
og hvad tænder mænd mest på?
kan man stadig se godt ud i en kjole?

knus stina der er et kæmpe ????

Hey sødeste Stina. Har ikke læst hele tråden KUN dit spørgsmål - så ved ikke om du er fundet frem til en løsning.. hehe.. Jeg synes det lyder til på dig at du elsker dit lange hår - hvorfor så klippe det? Ja godt nok gør det ondt at det bliver rykket i, men det er jo kun en periode det er sjovt for Daniella.. Men det tager jo ikke bare lige et par måneder at få det langt igen hvis du fortryder.. Kan du ikke bare fyre det op i en hestehale eller anden frisure...? Synes bestemt ikke du skal klippe dig KUN fordi Daniella rykker i det (for det kan hun sikkert også selvom det bliver kortere) - så skal det være fordi du virkelig har lyst til at klippe det.. Jeg personligt ville ikke klippe det, hvis det bare var for det - så skulle det være fordi jeg ville prøve noget nyt   Dit hår er jo en del af din identitet.
Nu du siger at det er sjældent det bliver vasket ordentligt - hmm.. tænker jeg, hva er den egentlige forskel på at vaske langt, mellem langt og kort hår?? det tager jo stadig tid at vaske ordentligt. 
Men hvis du virkelig har lyst, skal du da gøre det - eller bare få klippet en anden frisure (uden det bliver for kort) Hmm.. bare min mening, håber du kan finde rundt i det...
KnuzzR Marianne

Anmeld

28. juli 2009

Cris

Hej! Ja, det gør ondt, når de får fat i håret, men det kan de også gøre med kort hår, desværre... Jeg har haft kort hår i en periode (før børn) og som Trine siger, det er ikke nemmere. Du skal style lidt ellers bliver det meget hurtigt flad og kedeligt... Så en styling som på billedet som du har vist os er helt fantastisk, men desværre kommer der ikke af sig selv og du ska bruge styling gel eller et eller andet sammen med en føn tørrer. Så hvis du virkeligt har lyst til at prøve det, så synes jeg, at du skal af sted og få en dejlig klipning. Men hvis det er kun er, for at undgå at blivet hivet, så ville jeg beholde det lange hår. Du kan måske få en mellemlang klipning for at bare ændre lidt men som du kan stadig sætte den op i en hestehale... Jeg kan desværre ikke have lang hår, mit hår er for tynd og kedelig (en skønne dag vil jeg prøve extensions!!!) så jeg plejer at bruge alt mulig forskellige variationer i mellem lang og det virker fint.

Held og lykke på fredag og vi vil se før og efter billeder!!!

Anmeld

28. juli 2009

sarahb

WiitrioeN skriver:

jeg har i øjeblikket langt hår, men min datter river i det som bare s.... og det gør utroligt ondt, det er tit i vejen og bliver sjældent vasket ordenligt fordi min datter har brug for så stor opmærksomhed...
nu overvejer manden og jeg at jeg skal klippe det KORT...
vil savne mit elskede lange hår...
hvad vil i gøre? og hva længde hår har i?
det skal siges at jeg i mange år ikke har kunne få langt hår og det har jeg så endelig fået...
vil kort hår gener mig mere og mon jeg vil blive glad for det? vil det klæde mig og min runde store hoved? hehe er godt nok nervøs... har tid til frisøren til på fredag...
og hvad tænder mænd mest på?
kan man stadig se godt ud i en kjole?

knus stina der er et kæmpe ????

Kvinder Skal ha langt hår, sådan er min mand men jeg synes nu alt er pænt hvis det sidder på det rette hoved.. Er speielt vild med rihannas frisurermums! hvis jeg turde så var jeg blevet klippet, men elsker mit lange hår... og har haft nok med kort hår at gøre..

Gå ind på Taaz.com og upload dit billede så kan du se dig selv med alverdens frisuer og farver samt make up osv SÅ FED EN SIDE!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.