Mor før man er 18 år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2013

Dorthe1986

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Så mener jeg bare heller ik man forsørger sine børn selv

Så det afhænger faktisk af ens lønniveau, hvorvidt man skal have børn? Altså de lavtlønnede, bør ikke sætte børn i verden eller hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2013

StudPsyk

Skal vi da være det

Nej, det har jeg sørme heller ikke sagt vi skal.

Anmeld

24. november 2013

LilleSmølf

Hvis vi kun skulle få børn efter dine idealer, ville vi godt nok være meget få mennesker tilbage i Danmark om et par år

Anmeld

24. november 2013

L&V

Dorthe1986 skriver:

Så det afhænger faktisk af ens lønniveau, hvorvidt man skal have børn? Altså de lavtlønnede, bør ikke sætte børn i verden eller hvordan?

Nej så firkantet er det selvfølgelig ikke men man ska godt nok ha en meget meget lav løn før man ikke burde ku få det til at rande rundt unden div. tillæg og støtter

Anmeld

24. november 2013

lineog4

Jeg sidder lige nu og kigger på min snart 11 årige datter og får ondt i maven ved tanken om hun om 6 år kan være i gang med at planlægge at være mor. Jeg tror såmænd hun ville blive verdens bedste mor (og i hvert fald ville børnene få verdens bedste mormor), og økonomisk hmm er sikker hun er så meget en slider så selv med en baby ville hun få sig en uddannelse, men men men.... Jeg håber da for hende at hun skal nyde sin ungdom, rejse jorden rundt, opleve den største kærlighed, sove til kl 12 fordi hun har danset i sine guldsko hele natten og jeg kunne blive ved - jeg ved godt man kan det selvom man får børn. Har selv mødt min mand der var enlig far da jeg var 18 år og det gav da begrænsninger, impulsiviteten var ikke den samme og ja der var meget mine venner kunne som vi ikke kunne. Det gav også en masse glæder og vAr jo sammen med den skønneste dreng, men.... Nej jeg håber sørme hende der nu sidder her ved siden af med sin månedsopgave ikke har så travlt med at blive voksen -det skal man alligevel være i maaaaange år af sit liv

Anmeld

24. november 2013

TNBC

Nej så firkantet er det selvfølgelig ikke men man ska godt nok ha en meget meget lav løn før man ikke burde ku få det til at rande rundt unden div. tillæg og støtter

hvad så hvis man mister sit arbejde, og ikke lige kan finde et nyt, og ryger på kh eller dp, skal man så have taget børnene fordi man ikke selv kan forsørge dem?

Jeg vil hellere have en lav indkomst og få lidt hjælp, og så faktisk kunne være sammen med mine børn, end at arbejde 50-60timer om ugen og se den en eller to timer om dagen.

Fordi man får lidt støtte, så man kan klare sig, forsørger man jo stadigvæk sine børn. man får bare lidt hjælp.

Anmeld

24. november 2013

L&V

Yurie skriver:

hvad så hvis man mister sit arbejde, og ikke lige kan finde et nyt, og ryger på kh eller dp, skal man så have taget børnene fordi man ikke selv kan forsørge dem?

Jeg vil hellere have en lav indkomst og få lidt hjælp, og så faktisk kunne være sammen med mine børn, end at arbejde 50-60timer om ugen og se den en eller to timer om dagen.

Fordi man får lidt støtte, så man kan klare sig, forsørger man jo stadigvæk sine børn. man får bare lidt hjælp.

Som jeg os skrev i et tidliger indlæg ja

Anmeld

24. november 2013

Wimmie

Går ud fra at du har fraskrevet dig børneungeydelsen fra det offentlige - det er jo dejligt nok at man tjener nok til at man har muligheden for det 

Anmeld

24. november 2013

TNBC

Som jeg os skrev i et tidliger indlæg ja

så du vil hellere bare føde børn og så overlade dem til pædagoger, barnepige eller bedsteforældre, end at tilbringe tid sammen med dem end at modtage en smule støtte fra kommunen?? stakkels børn.

Hvis man har den indstilling, er det da klart at der ikke bliver født flere børn i Danmark.

Anmeld

24. november 2013

L&V

Yurie skriver:

så du vil hellere bare føde børn og så overlade dem til pædagoger, barnepige eller bedsteforældre, end at tilbringe tid sammen med dem end at modtage en smule støtte fra kommunen?? stakkels børn.

Hvis man har den indstilling, er det da klart at der ikke bliver født flere børn i Danmark.

Nej jeg skrev jo lige til dig at jeg os har skrevet i et tidligere indlæg at der ka være omstendigheder der ka gøre sig gældende. men som grund princip syntes jeg det er ret så vigtigt at man kan forsørge sig og sine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.