Mettefpigen skriver:
Der sidder altså også syge mennesker på Kh som det også går udover... har de ikke lov til at brokke sig?? Det synes jeg.... tag min mor som havde fast job fik omkring 20000... bli'r overfaldet kommer på sygedagpenge ryger ned på ca 14000... nu ryger hun på Kh til feb og lidt over 5000... hun kan sku ikke spare nogensteder....
Det er sgu også forfærdeligt.
At syge mennesker skal have det svært økonomisk oveni det andet.
Og jeg håber at med den her reform bliver der råd til at få syge mennesker hurtigere igennem systemmet-Så de kan få ro på deres liv.
Og håber endnu mere på at jeg aldrig mere skal møde en kvinde der må ligge i en seng på en 3 mands stue med den ydmygelse det må være ikke at kunne få lov til at dø i fred med sin familie om sig.
Der fik jeg virkelig øjnene op for hvilke konsekvenser det har for os alle med den smiden om sig med penge der har stået på i alt for mange år-
Gudskelov at der nu bliver gjort noget-Så er der håb for at også din mor kan få et ordentligt liv og ikke skal være bange for at om måske 5 år at det slet ikke er noget der hedder kh overhovedet - fordi alle pengene er brugt .
Anmeld