Jupiter skriver:
Du kan ikke bilde mig ind at fordi man mister 4000,- så er der SLET ingen penge til mad.
Det er muligt at den står på spaghetti og havregrød hvis ikke man kan/vil spare på andet, men det er stadig mad!
Det er et prioriterings spørgsmål, og alt andet lige så må overlevelse (lig = mad) være første prioritet.
okay, nu skriver jeg som det er herhjemme hos os!!
min mand får 18000 udbetalt
jeg er på KH og får 10.500 udbetalt CA!
når hus, bil, brændstof, daginstution og alle faste som forsikringer og så videre er betalt har vi 7000 tilbage!!!
de 7000 går til mad, bleer, opsparing, gaver, husholdning i det hele taget
når vi når sidst på måneden står der 0 på vores kontis
vi kan ikke bare finde andet hjem da vores hus er vores hus og er købt så det betaler vi jo af på med lån
bil er en nødvendighed da manden arbejde 140 km hjemmefra om natten
og jeg kan blive ved!!!!
hvis ikke jeg valgte at tage en uddannelse ville min indtægt falde til 5000 som max! ergo så ville vi kun have 2000 tilbage om måneden til mad bleer og så videre , det kan vi for himlens gud ikke leve på!!!!!
og så ville vi være nød til at flytte fra hinanden
prøv dog og få øjnene op! det er sku ikke i orden det den her lorte regering har gang i !!! de får SÅ mange flere problemer end de nogensinde før har haft på grund af den skide reform
og det skal de nok opdage, men det sker desværre ikke tids nok
argg jeg er så sindssyg arig på folk der tror det er lutter lagkage at være på KH for det er det fandme ikke!!!!
jeg har været i systemet nu 1 ½ år og jeg er så hamrende træt af det! har været på flere løntilskudsperioder flere praktiksteder
flere der lover og lover og inderst inde røvrender de bare folk for at få penge fra kommunen !! det er fandme den skinbare sandhed og det er til at bræke sig over
jeg glæder mig nu over at jeg er kommet på en uddannelse, men det var jo egentligt ikke det jeg ønskede i sidste i ende, men det er en nødvendighed for at vi kan holde panden op
jeg ville da hellere stå op om morgenen og vide jeg havde et arbejde med en indtægt der var stabil, men det er en drømmetænkning jeg intet får ud af det