Er gravid, og faderen vil starte en "krig"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2013

Mom

Profilbillede for Mom
På forhånd undskyld..

Men jeg kan ikke undlade at tænke at jeg faktisk syntes, at det at sætte et barn i verden, som 18 årig uden uddannelse, med en mand som tydeligvis er meget frustreret over at skulle være far er en umoden og uovervejet beslutning.

En abort er aldrig sjov og det er og skal være en meget vejovervejet beslutning, men engang imellem er det den eneste rigtige!

Hvordan vil du forsøge barnet? Og hvad med al det kaos det fødes ind i? Hvordan vil du håndtere uviljen imod dig og barnet fra faderen og dennes familie?

Et barn fortjener efter min mening at være ønsket over hele linjen, og en glædelog begivenhed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2013

Anonym101

modesty skriver:

Hvordan kan hun glemme dem når de kommer til at være en del af hendes liv, resten af hendes liv?

Ville du minde dig selv på alle de dumme beskeder og samtaler hun har haft med ekskæresten og hans familie? Nej vel.

Anmeld

14. november 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Nu bliver jeg nok upopulær men f... Det. Sig til barnets far at du har valgt abort. Flyt til Kbh eller et sted han ikke lige kommer og besøger. Fød barnet! Du kan klare det! Hvis du evt har brug for hjælp er jeg fra Århus (tyrker)

Anmeld

14. november 2013

modesty

SJN skriver:

Ville du minde dig selv på alle de dumme beskeder og samtaler hun har haft med ekskæresten og hans familie? Nej vel.

Du forstår vist ikke hvad jeg mener.

Anmeld

14. november 2013

SjeBets

Mom skriver:

På forhånd undskyld..

Men jeg kan ikke undlade at tænke at jeg faktisk syntes, at det at sætte et barn i verden, som 18 årig uden uddannelse, med en mand som tydeligvis er meget frustreret over at skulle være far er en umoden og uovervejet beslutning.

En abort er aldrig sjov og det er og skal være en meget vejovervejet beslutning, men engang imellem er det den eneste rigtige!

Hvordan vil du forsøge barnet? Og hvad med al det kaos det fødes ind i? Hvordan vil du håndtere uviljen imod dig og barnet fra faderen og dennes familie?

Et barn fortjener efter min mening at være ønsket over hele linjen, og en glædelog begivenhed.

Hun er vist 22 og ikke 18

Anmeld

14. november 2013

SjeBets

SJN skriver:

Hun kan jo ikke udelukke dem hvis han her midt i graviditeten mener at han vil være en del af det her barns liv.. det er hans ret at have samvær det kan hun ikke nægte han.

Anmeld

14. november 2013

Mom

Profilbillede for Mom
SjeBets skriver:

Hun er vist 22 og ikke 18

Det gør i min verden ingen forskel, når hun ikke har en uddannelse, og måske ikke kan forsørge sit barn.

I bund og grund er alderen ligegyldig.

Anmeld

14. november 2013

Mimbi

ZaraJaza skriver:

Mange tak!

Jeg er mentalt fast besluttet at jeg vil beholde det her barn. Jeg håber på al den støtte jeg kan få, jeg synes bare det sørgeligt at det sørgeligt for mit kommende barn, at det får sådan et uansvarligt og umodent far :-(

Ja det er sørgeligt !  man skulle ikke tro at voksne mennesker opførte sig sådan!

Du skal nok komme igenem det! tro på dig selv og vær stærk så skal det hele nok gå

Anmeld

14. november 2013

Anonym101

modesty skriver:

Du forstår vist ikke hvad jeg mener.

Jo, men tror ikke du forstår hvad jeg mener

Jeg ved selvfølgelig godt at man ikke glemmer faren til hendes barn og det tror jeg også godt hun forstår, men det jeg mente var at hun skulle prøve at glemme de dumme sager og beskeder hun har fået fra dem.

Anmeld

14. november 2013

Anonym101

SjeBets skriver:

Hun kan jo ikke udelukke dem hvis han her midt i graviditeten mener at han vil være en del af det her barns liv.. det er hans ret at have samvær det kan hun ikke nægte han.

Jeg har aldrig skrevet hun skulle udelukke dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.