Tak for mange af jer som har skrevet og givet råd, det sætter jeg pris på.
Jeg har ikke kunne sove hele natten, og min hovedpude er våd så meget jeg har grædt mig selv i søvne! :-(
Jeg ønsker ikke nogen abort, jeg ønsker det virkelig ikke. Og jo flere gange jeg høre ordet abort, jo mere kvalme får jeg. Har sammenlagt hørt ordet abort mindst 2 millioner gange! Og det hørte jeg også imorges af min moster, jeg bliver så KED AF DET!! .. Jeg får kastet i hovedet, at mit liv bliver svært, konsekvent og det svært at finde sig en mand når man har et barn osv osv..
Jeg har det psykisk rigtig rigtig dårligt, og hvis jeg foretager mig en abort så ved jeg med mig selv at jeg ryger langt ned mentalt, da det ikke det jeg ønsker! :-(
Han skrev igen til mig imorges ( skifter nr om lidt) Hvor klam jeg var, og at han ville fortælle alle det ikke er hans barn, og det en jeg var sammen med ved siden af som havde gjort mig gravid. Han ønskede barnet dødt, og jeg var en kælling .. blah blah og den fortsat derud af!
Duuuuum situation .. Min far vil ikke snakke med mig sagde han idag til min moster, og har ingen mor .. Dvs har en bror og en moster som kan støtte mig igennem det her
Anmeld