Må jeg se outfittet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2013

Sisse Vinther

M (: skriver:

Hjalte blev døbt i min familiedåbskjole, som min mormor har strikket. Jeg selv, mine fire søskende og min fætter er døbt i den. Der bliver sat en lille blå/lyserød med navn og dato for hvert barn, og de sættes på som et mini-stamtræ. Dvs. Hjaltes sløjfe sidder over min.

Det er igen det med at jeg har haft en fordom mod strikkede og hæklede, -men også igen at den her er meget pænere end hvad jeg ellers har set  

Og hvor er han bare dejlig at se på, altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2013

Sisse Vinther

Lullaby skriver:

En ganske alm. dåbskjole som alle mine søskende og jeg har båret.

Meget smuk lille dame.
Synes kjolen virker ret feminin i det. -Men det er måske bare sløjfen der gør det

Anmeld

13. november 2013

Sisse Vinther

Aabye skriver:

Vores var meget enkelt. Vi har ellers en familie kjole, men eftersom den er lavet ud af mandens mors konfirmations kjole og vi overhovedet ikke har noget forhold til hende synes vi ikke vi ville bruge den..

Vi endte med at købe en lækker kjole i  hør/bomuld. Den er dog med korte ærmer, men det klarede vi med en langærmet uld body inden under i samme farve som kjolen. 

Sløjfen lavede jeg selv, den min dreng bar er turkis, men den sløjfe der er på kjolen hvor man kan se det hele, er en jeg lavede til min venindes datter..

Vores dreng havde et par velour bukser på fra småfolk, og en bluse fra småfolk også efter han var kommet ud af kjolen.. 

Wow! Jeg er helt vild med sløjfen du har lavet!! (til pige)
Sikke et godt match

Selv ville jeg gerne have haft mørkegrøn hvis det var blevet en dreng, og brændt orange hvis det var blevet en pige

Anmeld

13. november 2013

Sisse Vinther

LilleLene skriver:

Benjamin blev dåbs i kærestens families kjole

Vi har 2 i min familie, den ene sådan lidt kedelig og gammel den aden blev syet til min søster, som jeg og min niece også er døbt i... Den er pisse smuk, men for feminin til en dreng

Det er godt nok også en fin kjole. Og fed ide med at skrive navnene lidt spredt, så det ikke bare bliver sådan en klump oven i hinanden med broderier.

Anmeld

13. november 2013

Sisse Vinther

Havanagila skriver:

Her er det dåbskjolen fra kærestens side der er brugt. Da jeg ikke har kontankt med den del af familien som har den fra jeg var lille. Dem har vi ikke haft kontakt med i 20 år.

Men her er lidt billeder. Det er en gammel en da min kæreste (37). Er døbt i den også

Ih hvor er hun smuk! Er helt vild med det første billede

Anmeld

13. november 2013

mommy1991

Sisse Vinther skriver:

Hvor er I smukke alle 3. Det ser helt harmonisk og romantisk ud

Hihi, hvor er du sød 

Anmeld

13. november 2013

MyLove E

Sisse Vinther skriver:

Tusind tak!

Ej, det var da skæg. Så må I da også have fødselsdag forholdsvis tæt på hinanden?

Vores er sat til præcis 2 mdr. 1 dag efter min fødselsdag, så det kan næsten ikke lade sig gøre (i at jeg også blev døbt meget tidligt)

Vi er tæt alle sammen her hjemme:-D
Far 12maj, Elias 13maj, mor 26maj, Oldemor 27maj, mormor 1juni
Vi elsker fødselsdag

Anmeld

13. november 2013

L&V

Sisse Vinther skriver:

Nåh, det er også meget sødt! Og så går man jo også ind og kønserklærer, det synes jeg er godt

(selvom vi selv vil være meget neutrale   )

Yeps vi er ikke kommet med på bøljen mht kønsneutral opdragelse endnu..

Anmeld

13. november 2013

Aabye

Sisse Vinther skriver:

Wow! Jeg er helt vild med sløjfen du har lavet!! (til pige)
Sikke et godt match

Selv ville jeg gerne have haft mørkegrøn hvis det var blevet en dreng, og brændt orange hvis det var blevet en pige

Tak.. Jeg fik helt frie hænder til at lave sløjfen til hende.. Og veninden var utrolig glad for farve valget af farver, mest fordi den lilla farvede matchede hendes egen kjole.. Det vidste jeg så ikke før jeg stod deroppe og klædte trunte barnet i kjolen

Anmeld

13. november 2013

MIWULA

Sisse Vinther skriver:

Det er også en virkelig smuk og sød kjole! (og barn   )

Tusind tak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.