Må jeg se outfittet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.769 visninger
86 svar
75 synes godt om
12. november 2013

Sisse Vinther

Vis mig jeres outfits til jeres barn? Vores er netop kommet ind af døren, selvom der er længe til dåben 
For os er det nok mest en investering, da ingen af os rigtig har en familiekjole, så vi ønsker selv at starte denne tradition.

Selv har vi købt en unik kjole, som er skræddersyet af en syerske, som opfylder alle ønsker perfekt. Og som både kan anvendes til en dreng og en pige, eftersom vi jo ikke ønsker at kende barnets køn. Det der glæder os mest er at den er lang (som vi foretrækker) og ikke er helt hvid men har en knækket gylden farve, og så at den er enkel samtidig med den har søde og iøjefaldende, dog diskrete, detaljer.

Men jeg elsker at se på de gamle klæder alligevel. Må jeg se jeres outfits?

Her er vores (lånt fra syerskens hjemmeside):

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

stjernehimmel

Sisse Vinther skriver:

Vis mig jeres outfits til jeres barn? Vores er netop kommet ind af døren, selvom der er længe til dåben 
For os er det nok mest en investering, da ingen af os rigtig har en familiekjole, så vi ønsker selv at starte denne tradition.

Selv har vi købt en unik kjole, som er skræddersyet af en syerske, som opfylder alle ønsker perfekt. Og som både kan anvendes til en dreng og en pige, eftersom vi jo ikke ønsker at kende barnets køn. Det der glæder os mest er at den er lang (som vi foretrækker) og ikke er helt hvid men har en knækket gylden farve, og så at den er enkel samtidig med den har søde og iøjefaldende, dog diskrete, detaljer.

WAUE virkelig flot... og LIGE min stil

Anmeld

12. november 2013

Sisse Vinther

stjernehimmel skriver:

WAUE virkelig flot... og LIGE min stil

Maaange tusind tak!  Vi er også selv rigtig glade for den -lavet lige efter vores hoveder.

Anmeld

12. november 2013

Masig

Sisse Vinther skriver:

Den er rigtig flot 

Vi valgte en endnu mere enkel kjole, egentlig fordi vi fik en dreng, og kæresten var ikke meget for alle de der detaljer... Så det blev bare en helt enkel satinkjole... Og så købte vi en heldragt i jakkesætsdesign til festen bagefter...

Anmeld

12. november 2013

Sisse Vinther

Masig skriver:

Den er rigtig flot 

Vi valgte en endnu mere enkel kjole, egentlig fordi vi fik en dreng, og kæresten var ikke meget for alle de der detaljer... Så det blev bare en helt enkel satinkjole... Og så købte vi en heldragt i jakkesætsdesign til festen bagefter...

Ej, hvor ser han skøn ud!  Lige til at
Super flot med heldragts-jakkesættet.... Kunne være vi skulle hoppe med på den, hvis det bliver en dreng  Synes jeg ser kanongodt ud!
Kan du/I Huske hvor den blev købt?

-Og jeg forstår ham egentlig godt  
Synes også selv jeg var ret heldig at det hele faldt i god jord med kæresten, og han ikke synes det blev for fimset.  Men vi vil så ikke have bånd på

Anmeld

12. november 2013

Masig

Sisse Vinther skriver:

Ej, hvor ser han skøn ud!  Lige til at
Super flot med heldragts-jakkesættet.... Kunne være vi skulle hoppe med på den, hvis det bliver en dreng  Synes jeg ser kanongodt ud!
Kan du/I Huske hvor den blev købt?

-Og jeg forstår ham egentlig godt  
Synes også selv jeg var ret heldig at det hele faldt i god jord med kæresten, og han ikke synes det blev for fimset.  Men vi vil så ikke have bånd på

Tak 

Nej man behøver jo heller ikke bånd til sådan en kjole.. Vores var bare alligevel lidt for kedelig uden 

Vi har købt både kjolen og dragten på babyshower.dk. De har dåbstøj til både piger og drenge til fornuftige priser...

Anmeld

12. november 2013

Menne

Her bliver det dåb uden dåbskjole - jeg er ikke så meget for det traditionelle... Men det er virkelig en smuk kjole, I har fået lavet 

Anmeld

12. november 2013

Sisse Vinther

Masig skriver:

Tak 

Nej man behøver jo heller ikke bånd til sådan en kjole.. Vores var bare alligevel lidt for kedelig uden 

Vi har købt både kjolen og dragten på babyshower.dk. De har dåbstøj til både piger og drenge til fornuftige priser...

Tusind tak. Jeg vil da lige kigge på mulighederne

Anmeld

12. november 2013

De3Guldklumper

Jeg har fået syet min konfirmationskjole om til dåbkjole. Vi havde et par stykker i familien men da min kjole bare hang så valgte vi det som mulighed i stedet for og så havde vi vores egen

Anmeld

12. november 2013

mommy1991

Sisse Vinther skriver:

Leander havde den dåbskjole på, som jeg selv blev døbt i, og mange andre i min familie også er blevet døbt i  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.