Må jeg se outfittet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2013

Sisse Vinther

emmagirl skriver:

Leander havde den dåbskjole på, som jeg selv blev døbt i, og mange andre i min familie også er blevet døbt i  

Hvor er I smukke alle 3. Det ser helt harmonisk og romantisk ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2013

Sisse Vinther

StineW79 skriver:

Virklig smuk kjole! Vh stine

Tusind, tusind tak Stine.

Anmeld

13. november 2013

Sisse Vinther

MIWULA skriver:

Her er vores som blev syet til min lillebror på 20 år hvor der så er 4 andre der er døbt i den efter.  Vores kommende datter skal også døbes i den. 

Det er også en virkelig smuk og sød kjole! (og barn   )

Anmeld

13. november 2013

Sisse Vinther

Mor11 skriver:

Vores var 6måneder da han blev døbt, så han var for stor og for "drenget" til at få kjole på, syntes vi. Så han havde sorte bukser, hvid skjorte, sort slips, gråstribet sixpence, og matchende små sko. :-D han var så sød 

til festen fik han så en alm hvid body og sort hagesmæk på i stedet for skjorte og slips.

Ja, sådan kan man jo også gøre. Men så syne jeg også personligt at det klæder mere med noget kønsbestemt.

Anmeld

13. november 2013

Sisse Vinther

cwl skriver:

Og her med lyserødt bånd

Meget, meget smuk!

Anmeld

13. november 2013

Sisse Vinther

LMX skriver:

Her er vores.. Strikket af min mor 

Det er lidt sjovt... For normalt synes jeg gerne at de strikkede/hæklede kjoler ser så forbandet underlige ud -helt uegnede til anledningen. Men denne her er meget, meget fin!
Måske er det fordi jeg så den som engang var i vores familie (som er gået på pension) som var strikket -men den var altså ikke specielt køn heller....

Anmeld

13. november 2013

Sisse Vinther

Rinepigen skriver:

den er rigtig flot  

Naya blev døbt i søndags og hendes kjole så sådan ud som hun havde fået af sine bedsteforældre

Ih hvor er det smukt
Jeg er helt vild med kjolen!

Anmeld

13. november 2013

Sisse Vinther

Lækkermåsen og bullerbassens mor skriver:

Vi er ikke til dåbs kjoler så det har ingen af vores haft på.

viktor havde jakke sæt på magen til det på billedet og laura en lille fin kjole

Nåh, det er også meget sødt! Og så går man jo også ind og kønserklærer, det synes jeg er godt

(selvom vi selv vil være meget neutrale   )

Anmeld

13. november 2013

Sisse Vinther

MyLove E skriver:

Det er en utrolig smuk kjole:-D

Har desværre ikke noget billede lige nu. Men til gengæld er der en lille sjov historie om den kjole Elias er døbt i

Den er hæklet til mig af min mormor og da mands familie ikke havde nogen familie kjole, skulle han selvfølgelig døbes i min

Vi planlægger dåb og dato og alt muligt. Da vi fortæller datoen til min mor siger hun "ej det er samme dag som du blev døbt"
Så første gang kjolen blev brugt var 21 august 1983 til mig og så kom min søn i den den 21 august 2011

(Den har været brugt mellem også)

Tusind tak!

Ej, det var da skæg. Så må I da også have fødselsdag forholdsvis tæt på hinanden?

Vores er sat til præcis 2 mdr. 1 dag efter min fødselsdag, så det kan næsten ikke lade sig gøre (i at jeg også blev døbt meget tidligt)

Anmeld

13. november 2013

Sisse Vinther

FrkZier skriver:

Isaak havde hans fars dåbskjole på - den er lang, men svært at se på billedet pga han liger på et bord

og så heldragt med jakkesæts print på efter kirken

Ejj, hvor er han skøn at se på!  Sikke et harmonisk og sødt ansigt
-Og utrolig fin kjole også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.