Må jeg se outfittet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Virklig smuk kjole! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

MIWULA

Her er vores som blev syet til min lillebror på 20 år hvor der så er 4 andre der er døbt i den efter.  Vores kommende datter skal også døbes i den. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vores var 6måneder da han blev døbt, så han var for stor og for "drenget" til at få kjole på, syntes vi. Så han havde sorte bukser, hvid skjorte, sort slips, gråstribet sixpence, og matchende små sko. :-D han var så sød 

til festen fik han så en alm hvid body og sort hagesmæk på i stedet for skjorte og slips.

Anmeld

12. november 2013

cwl

MIWULA skriver:

Her er vores som blev syet til min lillebror på 20 år hvor der så er 4 andre der er døbt i den efter.  Vores kommende datter skal også døbes i den. 

Og her med lyserødt bånd

Anmeld

12. november 2013

MIWULA

cwl skriver:

Og her med lyserødt bånd

Ja tak søs meget bedre billed. 

Anmeld

12. november 2013

LMX

Her er vores.. Strikket af min mor 

Anmeld

12. november 2013

AnonymMor

Sisse Vinther skriver:

Vis mig jeres outfits til jeres barn? Vores er netop kommet ind af døren, selvom der er længe til dåben 
For os er det nok mest en investering, da ingen af os rigtig har en familiekjole, så vi ønsker selv at starte denne tradition.

Selv har vi købt en unik kjole, som er skræddersyet af en syerske, som opfylder alle ønsker perfekt. Og som både kan anvendes til en dreng og en pige, eftersom vi jo ikke ønsker at kende barnets køn. Det der glæder os mest er at den er lang (som vi foretrækker) og ikke er helt hvid men har en knækket gylden farve, og så at den er enkel samtidig med den har søde og iøjefaldende, dog diskrete, detaljer.

Men jeg elsker at se på de gamle klæder alligevel. Må jeg se jeres outfits?

Her er vores (lånt fra syerskens hjemmeside):

den er rigtig flot  

Naya blev døbt i søndags og hendes kjole så sådan ud som hun havde fået af sine bedsteforældre

Anmeld

12. november 2013

L&V

Vi er ikke til dåbs kjoler så det har ingen af vores haft på.

viktor havde jakke sæt på magen til det på billedet og laura en lille fin kjole

Anmeld

12. november 2013

MyLove E

Det er en utrolig smuk kjole:-D

Har desværre ikke noget billede lige nu. Men til gengæld er der en lille sjov historie om den kjole Elias er døbt i

Den er hæklet til mig af min mormor og da mands familie ikke havde nogen familie kjole, skulle han selvfølgelig døbes i min

Vi planlægger dåb og dato og alt muligt. Da vi fortæller datoen til min mor siger hun "ej det er samme dag som du blev døbt"
Så første gang kjolen blev brugt var 21 august 1983 til mig og så kom min søn i den den 21 august 2011

(Den har været brugt mellem også)

Anmeld

12. november 2013

FrkZier

Sisse Vinther skriver:

Vis mig jeres outfits til jeres barn? Vores er netop kommet ind af døren, selvom der er længe til dåben 
For os er det nok mest en investering, da ingen af os rigtig har en familiekjole, så vi ønsker selv at starte denne tradition.

Selv har vi købt en unik kjole, som er skræddersyet af en syerske, som opfylder alle ønsker perfekt. Og som både kan anvendes til en dreng og en pige, eftersom vi jo ikke ønsker at kende barnets køn. Det der glæder os mest er at den er lang (som vi foretrækker) og ikke er helt hvid men har en knækket gylden farve, og så at den er enkel samtidig med den har søde og iøjefaldende, dog diskrete, detaljer.

Men jeg elsker at se på de gamle klæder alligevel. Må jeg se jeres outfits?

Her er vores (lånt fra syerskens hjemmeside):

Isaak havde hans fars dåbskjole på - den er lang, men svært at se på billedet pga han liger på et bord

og så heldragt med jakkesæts print på efter kirken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.