Må jeg se outfittet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2013

liten-mamma

Sisse Vinther skriver:

Vis mig jeres outfits til jeres barn? Vores er netop kommet ind af døren, selvom der er længe til dåben 
For os er det nok mest en investering, da ingen af os rigtig har en familiekjole, så vi ønsker selv at starte denne tradition.

Selv har vi købt en unik kjole, som er skræddersyet af en syerske, som opfylder alle ønsker perfekt. Og som både kan anvendes til en dreng og en pige, eftersom vi jo ikke ønsker at kende barnets køn. Det der glæder os mest er at den er lang (som vi foretrækker) og ikke er helt hvid men har en knækket gylden farve, og så at den er enkel samtidig med den har søde og iøjefaldende, dog diskrete, detaljer.

Men jeg elsker at se på de gamle klæder alligevel. Må jeg se jeres outfits?

Her er vores (lånt fra syerskens hjemmeside):

Dette havde vores datter på til sin dåb. Det er en kjole som hendes tip olde mor har syet og alle i familien har brugt den kjole  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2013

Sisse Vinther

Mn101186 skriver:

Her er vores dåbskjole. Vi havde ingen i familien så har syet min gamle konfirmationskjole om til denne sag billedet er ikke helt godt..
Bagved sløjfen er der et læg, så man kan selv bestemme om man vil have sløjfe på eller ej
Der er også en matchede hjelm

Den er godt nok også smuk!

Anmeld

16. december 2013

Sisse Vinther

liten-mamma skriver:

Dette havde vores datter på til sin dåb. Det er en kjole som hendes tip olde mor har syet og alle i familien har brugt den kjole  

Wow, så må den være brugt en del gange.  Ville et eller andet sted ønske vi selv havde sådan en gammel en.

Anmeld

16. december 2013

liten-mamma

Sisse Vinther skriver:

Wow, så må den være brugt en del gange.  Ville et eller andet sted ønske vi selv havde sådan en gammel en.

Ja det har den, men den er i super fin stand stadig, lidt vildt  

Ja synes det er fedt med et arve stykke af en art, gør det lidt specielt. Ikke nok med det blev hun også døbt i kirken, hvor hele sviger familien er blevet døbt, gift og begravet

Anmeld

16. december 2013

Sisse Vinther

liten-mamma skriver:

Ja det har den, men den er i super fin stand stadig, lidt vildt  

Ja synes det er fedt med et arve stykke af en art, gør det lidt specielt. Ikke nok med det blev hun også døbt i kirken, hvor hele sviger familien er blevet døbt, gift og begravet

Fantastisk

Både min kæreste og jeg er tilflyttere til den by vi bor i, så det eneste vi har af forhold til kirken hvor h*n skal døbes, er at min kæreste blev konfirmeret der en gang i tidernes morgen

Anmeld

16. december 2013

liten-mamma

Sisse Vinther skriver:

Fantastisk

Både min kæreste og jeg er tilflyttere til den by vi bor i, så det eneste vi har af forhold til kirken hvor h*n skal døbes, er at min kæreste blev konfirmeret der en gang i tidernes morgen

Så må i jo bare selv starte en tradition med at det fremover skal være den kirke og den dåbskjole

Anmeld

16. december 2013

lille-fisen

Sisse Vinther skriver:

Vis mig jeres outfits til jeres barn? Vores er netop kommet ind af døren, selvom der er længe til dåben 
For os er det nok mest en investering, da ingen af os rigtig har en familiekjole, så vi ønsker selv at starte denne tradition.

Selv har vi købt en unik kjole, som er skræddersyet af en syerske, som opfylder alle ønsker perfekt. Og som både kan anvendes til en dreng og en pige, eftersom vi jo ikke ønsker at kende barnets køn. Det der glæder os mest er at den er lang (som vi foretrækker) og ikke er helt hvid men har en knækket gylden farve, og så at den er enkel samtidig med den har søde og iøjefaldende, dog diskrete, detaljer.

Men jeg elsker at se på de gamle klæder alligevel. Må jeg se jeres outfits?

Her er vores (lånt fra syerskens hjemmeside):

Wauw hvor den dog smuk! Den er jo en lille prins eller prinsesse værdig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.