Må jeg se outfittet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2013

Mother-love

Sisse Vinther skriver:

Ih hvor er hun smuk! Er helt vild med det første billede

Ja det er et dejligt billede. Glemte da og rose den dåbskjole i har fået lavet. Synes den er sindssygt flot

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2013

Sisse Vinther

MyLove E skriver:

Vi er tæt alle sammen her hjemme:-D
Far 12maj, Elias 13maj, mor 26maj, Oldemor 27maj, mormor 1juni
Vi elsker fødselsdag

Haha, maj er bare en lagkagemåned

Anmeld

13. november 2013

Sisse Vinther

Aabye skriver:

Tak.. Jeg fik helt frie hænder til at lave sløjfen til hende.. Og veninden var utrolig glad for farve valget af farver, mest fordi den lilla farvede matchede hendes egen kjole.. Det vidste jeg så ikke før jeg stod deroppe og klædte trunte barnet i kjolen

Hold da op... Ej hvor fedt!

Anmeld

13. november 2013

Sisse Vinther

Havanagila skriver:

Ja det er et dejligt billede. Glemte da og rose den dåbskjole i har fået lavet. Synes den er sindssygt flot

Tusind tak

Anmeld

13. november 2013

M (:

Det er igen det med at jeg har haft en fordom mod strikkede og hæklede, -men også igen at den her er meget pænere end hvad jeg ellers har set  

Og hvor er han bare dejlig at se på, altså

Tak, jeg synes også det er en meget fin kjole omend den er meget enkel. Og den skifter klart karakter, når den får lyserød underkjole og bånd i stedet for den lyseblå underkjole. Håber kæresten også kan lokkes til at bruge den ved de næste børn, trods, ar deres familie også har en kjole.. Med til historien hører dog, at "min" kjole blev valgt, fordi min kærestes farbror udførte dåbshandlingen i kirken. (:

Ih, tusind tak! Åha, han var bare så lille!

Anmeld

13. november 2013

FrkZier

Sisse Vinther skriver:

Ejj, hvor er han skøn at se på!  Sikke et harmonisk og sødt ansigt
-Og utrolig fin kjole også

åh tusind tak

Anmeld

13. november 2013

Aabye

Sisse Vinther skriver:

Hold da op... Ej hvor fedt!

Det var super fedt.. Sløjfen er nem at lave hvis man er bare lidt kreativ

Anmeld

13. november 2013

Lullaby

Sisse Vinther skriver:

Meget smuk lille dame.
Synes kjolen virker ret feminin i det. -Men det er måske bare sløjfen der gør det

Da min bror bar den og der var en blå sløjfe i, syntes jeg ikke den var feminim.

Anmeld

13. november 2013

2babygirls

Sisse Vinther skriver:

Vis mig jeres outfits til jeres barn? Vores er netop kommet ind af døren, selvom der er længe til dåben 
For os er det nok mest en investering, da ingen af os rigtig har en familiekjole, så vi ønsker selv at starte denne tradition.

Selv har vi købt en unik kjole, som er skræddersyet af en syerske, som opfylder alle ønsker perfekt. Og som både kan anvendes til en dreng og en pige, eftersom vi jo ikke ønsker at kende barnets køn. Det der glæder os mest er at den er lang (som vi foretrækker) og ikke er helt hvid men har en knækket gylden farve, og så at den er enkel samtidig med den har søde og iøjefaldende, dog diskrete, detaljer.

Men jeg elsker at se på de gamle klæder alligevel. Må jeg se jeres outfits?

Her er vores (lånt fra syerskens hjemmeside):

Lige de billeder jeg har på iPaden.
Kjolen er min mors brudekjole, som alle piger er konfirmeret i, og siden hen alle børnebørn døbt i, efter den blev syet om

Madeleine havde pink/lyserød tema og Anemone havde lilla
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Min dreng blev ikke døbt, men hvor er den flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.