Sandratoft skriver:
Jeg har længe tænkt på, om man selv bestemmer om man vil have kejsersnit eller om man vil føde en naturlig fødsel? Altså, skal der være en specifik grund til at man vælger kejsersnit, eller kan man få lov, fordi man er bange for at føde naturligt?
I DK har man ret til selv at vælge, men efter hvad jeg kan læse mig frem til herinde, så er det ikke helt nemt 
Jeg fik valget her for et par måneder siden om jeg ville have et PKS eller en vaginal fødsel - jeg fik et AKS for 3 år siden. Jeg valgte selvfølgelig den vaginale fødsel, og jeg fortryder ikke et sekund!!
JA, det gør ondt at føde og have veer - men jeg er glad for at lillebror kom den rigtige vej!
Men NOVRA for en oplevelse at føde sådan et lille væsen selv - det er fantastisk hvad kroppen er i stand til.
I forhold til at jeg fik et AKS for 3 år siden var jeg hurtigere på benene denne gang - og samtidigt skulle jeg tænke over at jeg havde en 3-årig hjemme, der også havde brug for mor fra dag 1
Jeg havde ondt de første par uger down there, men det blev bedre som ugerne gik, men jeg var på benene straks efter fødslen for 7 uger siden - i forhold til da jeg fik et AKS, hvor jeg først var rigtigt gående 14 dage efter - og samtidigt var det begrænset hvad jeg måtte de første 8 uger pga. arret 
Mig, der frygtede den vaginale fødsel som en i h.... Men jeg overlevede! Jeg fødte på 8 timer fra første ve, så var han ude
Jeg gjorde det!!! Fødslen gik så hurtigt, så jeg hverken nåede at få lavement eller smertestillende 
Anmeld