Sandratoft skriver:
Jeg har længe tænkt på, om man selv bestemmer om man vil have kejsersnit eller om man vil føde en naturlig fødsel? Altså, skal der være en specifik grund til at man vælger kejsersnit, eller kan man få lov, fordi man er bange for at føde naturligt?
Seriøst! Vi aldrig nogensinde råde folk til at få KS!
Jeg fik aks, og næste gang skal jeg have pks.
På trods af jeg har det flotteste ar, ingen arvæv eller genere omkring - vil jeg for alt i verden gerne have født normalt!!
Jeg har normal bmi, men jeg har fået en rigtig træls mave at se på, den buler vildt meget ud ovenfor aret! Når du føder normalt er dine muskler jo hele og deles ikke udover normalt.
Smerterne derefter var for mig ok, men havde også et godt vaskebræt inden jeg blev gravid. Det er svært bagefter, da du ingen mavemuskler har i lang tid, de skærer dem jo over. Og barnet sparker afsindigt når der bliver puslet (alle børn) og man får nogle ekstreme mavepumperen, som gør forfærdeligt ondt!
Jeg vil aldrig vælge ks! Det er kun pga en alvorlig bilulykke mit bækken er blevet for skævt til et barn, at jeg ikke er i stand til at føde normalt.
Veerne gør selvfølgelig lidt ondt, men når først du er ovre dem og du så skal til at føde, så skal du bare have dit barn ud! :-) Smerterne er ingenting i forhold til det guld der kommer <3
UNDSKYLD det blev så langt (;
Anmeld