Kvinder er skabt til at føde, hvis man ikke kan det skal man ikke få børn. Well, muligvis ta'r Jeg fejl, men ekstreme holdninger kommer frem og man må gerne fremme sin pointe uden at forvente folk ta'r Det ud af kontekst. Jeg synes udtalelsen om at man ikke skal få børn hvis man ikke kan føde dem selv er lidt det samme som at sige hellere død under fødsel end vælge ks.
Nej, det er på ingen måde det samme og det ved du udmærket også godt hvis du har læst tråden ordentligt igennem.
Der bliver kommenteret på kvinder der vælger kejsersnit fordi de er bange for at føde, ikke hvis der er tale om fysiske komplikationer. Det er blevet gentaget igen og igen hele vejen gennem tråden, såvel som det også er blevet gentaget at det er en undtagelse hvis der er tale om reel angst.
Bare fordi man er uenig i din holdning om at man frit skal kunne vælge kejsersnit på statens regning fordi man er bange for at få en slap fi... eller for at det gør ondt, betyder det ikke at man ønsker at kvinder skal dø.
Tag lige en dyb indånding og lad være med at tillægge folk holdninger som de ikke har. Du lader dine egne personlige oplevelser komme i vejen for saglig diskussion, og det forstår jeg sådan set godt til et vist punkt, men altså. Der må være grænser.
Anmeld