relgion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2013

Patriark

mor88 skriver:

Det ser ellers besynderlig meget ud som om at det netop er det, du gør.

Nå men som svar på din kritik at mit valg af svar med manglende kilde, kan jeg kun sige at jeg i en snæver vending her til morges ikke en gang tænkte den tanke at det var altafgørende at vedhæfte kilden. Selv om du "herom slet ikke er i tvivl", så har jeg ikke haft den intention at få ordene til at lyde som mine egne, såvel at jeg ville have at det var således, ville jeg nok have brugt nogle minutter på at omskrive teksten, således at det ikke kunne spores tilbage til kilden, men enhver der kan finde ud af copy/paste kan men nogle få klik google sig frem til, at mit svar kom direkte fra wiki.

selv om du ikke kan stå mål for det, synes jeg at du har en ofte upassende tone i et ellers så hyggeligt forum. For at uddybe er det helt igennem unødvendigt at håne trådstartere ved at kritisere deres stavsætning. Alene det at duhar et behov for at gøre således fortæller mig, at du har behov for at være konge/løfte dig selv op til et højere intelligensniveau.

Og det må du også gerne synes, jeg kan bare ikke gøre så meget ved det?!

Ift. at håne trådstartere for deres stavsætning, må jeg stille mig uforstående for hvad dette hentyder til? Og hvad der menes....

Og lige for at få det helt på plads, jeg behøver ikke hævde mig på et forum for, at føle mig som en konge- det gør jeg uanset hvad. Men det også en måde, at fordreje en debat- at nedgøre, for det er faktisk det du gør, en anden debatørs retoriske kapacitet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

mor88

Patriark skriver:

Du gav hverken udtryk for, at være enig eller uenig, men om at jeg uddybede hvad jeg skrev. Det gjorde jeg, hvilket må siges, at bære hjælp- det var så lidt.

At gøre sig forståelig på skrift har intet, at gøre med at "lyde klog". Det er vel en af præmisserne for, at kunne deltage aktivt på et forum. Vel og mærke hvis man bruger egne ord

Puha... Jeg stopper lige her  Den leg gider jeg ikke være med til  Så kan du sidde bag din skærm og nyde godt af, at du vandt diskussionen og hvorvidt jeg har behov for at virke klogere end jeg er 

Anmeld

31. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mor og meget mere skriver:

Altså - der bliver spurgt, hvad et begreb betyder. Nogen svarer på spørgsmålet, og spørgeren bliver klogere. Hvor er problemet? 

Der er ikke noget problem, men jeg kunne ikke finde på at copy/paste uden at skrive hvor jeg har det fra, derfor kan jeg godt forstå Patriarks kommentar. Ytrede blot min mening i den her debat der er løbet af sporet

Anmeld

31. oktober 2013

mor88

Patriark skriver:

Og det må du også gerne synes, jeg kan bare ikke gøre så meget ved det?!

Ift. at håne trådstartere for deres stavsætning, må jeg stille mig uforstående for hvad dette hentyder til? Og hvad der menes....

Og lige for at få det helt på plads, jeg behøver ikke hævde mig på et forum for, at føle mig som en konge- det gør jeg uanset hvad. Men det også en måde, at fordreje en debat- at nedgøre, for det er faktisk det du gør, en anden debatørs retoriske kapacitet.

for nogen tid tilbage hæftede jeg mig ved dit navn. Der var en trådstarter, der havde brug for svar på en spørgsmål. Vedkommende havde stavefejl i et ord, og dit svar til ts var "hvad betyder xxxxxxxx?

Anmeld

31. oktober 2013

Patriark

Mor og meget mere skriver:

Altså - der bliver spurgt, hvad et begreb betyder. Nogen svarer på spørgsmålet, og spørgeren bliver klogere. Hvor er problemet? 

Hvis du læser debatten med mine briller, er problemet, at brugeren, starter offensivt og stiller spørgsmålstegn ved Forskellige indlæg. Derefter tager hun en anden persons ord i munden, so to speak, og gør dem til sine egne.....

Sådan læste jeg det ihvertfald, men måske jeg var for hurtigt ude....

Anmeld

31. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
mor88 skriver:

Det ville jeg også have skrevet hvis det ikke var blevet glemt i en snæver vending, hvor en spurgte hvad det betød. Enhver kan jo google sig frem til svaret og enhver kan, ved at kopiere min tekst se, at den kom direkte derfra, men jeg er meget ked af, at det på den måde ser ud som om jeg "højner min intelligens" ved at undlade at vedhæfte en kilde. fremadrettet har jeg lært, at jeg skal huske det, også inde på baby.dk

Ærligt: Der bliver ofte skrevet faktuelt forkerte ting herinde i et omfang, så jeg krummer tæer. Fordomme, formodninger, vonhörensagen, generaliseringer, misforståelser osv. osv. 

At du så vælger at kopiere en definition uden kildehenvisning - en KORREKT, ANVENDELIG og OPLYSENDE forklaring - dét sætter sindene i kog. 

Jeg hører ikke til dem, der hyler op om jantelov i tide og utide, men dette er for mig et skoleeksempel på, at du ikke skal tro, du er noget! Jesus, altså. 

Anmeld

31. oktober 2013

Patriark

Patriark skriver:

Hvis du læser debatten med mine briller, er problemet, at brugeren, starter offensivt og stiller spørgsmålstegn ved Forskellige indlæg. Derefter tager hun en anden persons ord i munden, so to speak, og gør dem til sine egne.....

Sådan læste jeg det ihvertfald, men måske jeg var for hurtigt ude....

Problem er måske et stort ord at bruge....

Anmeld

31. oktober 2013

mor88

mor:) skriver:

Der er ikke noget problem, men jeg kunne ikke finde på at copy/paste uden at skrive hvor jeg har det fra, derfor kan jeg godt forstå Patriarks kommentar. Ytrede blot min mening i den her debat der er løbet af sporet

Jeg kan også sagtest forstå vedkommendes spørgsmål, men jeg forstår mig ikke på måden "patriark" ofte skriver på  og ja, dette er løbet laaaangt af sporet 

Anmeld

31. oktober 2013

Patriark

mor88 skriver:

for nogen tid tilbage hæftede jeg mig ved dit navn. Der var en trådstarter, der havde brug for svar på en spørgsmål. Vedkommende havde stavefejl i et ord, og dit svar til ts var "hvad betyder xxxxxxxx?

Kunne det tænkes det var en reel forespørgsel?

Anmeld

31. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Patriark skriver:

Problem er måske et stort ord at bruge....

Det er vi om ikke andet enige om 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.