relgion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2013

Patriark

Mor og meget mere skriver:

Ærligt: Der bliver ofte skrevet faktuelt forkerte ting herinde i et omfang, så jeg krummer tæer. Fordomme, formodninger, vonhörensagen, generaliseringer, misforståelser osv. osv. 

At du så vælger at kopiere en definition uden kildehenvisning - en KORREKT, ANVENDELIG og OPLYSENDE forklaring - dét sætter sindene i kog. 

Jeg hører ikke til dem, der hyler op om jantelov i tide og utide, men dette er for mig et skoleeksempel på, at du ikke skal tro, du er noget! Jesus, altså. 

Helt enig. 

Med undtagelse af at janteloven, som jeg ikke anerkender, skal bringes på banen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

Giraffen

Dorrit skriver:

Spørgsmål...!

Havde en lille debat med en muslimsk veninde.

HVis jeg er kristen, og faren til barnet er muslim hvad er barnet så? 

det bestemmer barnet selv når det er gammelt nok hvertfald hvis barnet er født i DK

Hvis det er født i et muslimsk land så kender jeg ikke til reglerne

Anmeld

31. oktober 2013

Patriark

mor88 skriver:

Jeg kan også sagtest forstå vedkommendes spørgsmål, men jeg forstår mig ikke på måden "patriark" ofte skriver på  og ja, dette er løbet laaaangt af sporet 

Enig, det kunne være ordnet i en snæver vending

Anmeld

31. oktober 2013

mor88

Kunne det tænkes det var en reel forespørgsel?

For at lægge dine ord direkte i min mund, så nej, det kunne der ikke med mine læsebriller tænkes. Det var en stavefejl, et bogstav det var havnet det forkerte sted, alle og enhver kunne læse sig frem til hvad ts spurgte om, og med din høje intelligens og kongestatus skulle det ikke være svært for dig at læse teksten. Du kan, inde på din profil se, hvilke debatter du har deltaget i, og der kan du se, hvad jeg hentyder til.

Anmeld

31. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Patriark skriver:

Helt enig. 

Med undtagelse af at janteloven, som jeg ikke anerkender, skal bringes på banen.

Den er jeg også normalt meget utilbøjelig til at bringe i spil - men din formulering om at spille intellektuel lugter slemt derhenad. I mine ellers ikke sarte næsebor, i hvert fald. 

Anmeld

31. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
mor88 skriver:

Det ville jeg også have skrevet hvis det ikke var blevet glemt i en snæver vending, hvor en spurgte hvad det betød. Enhver kan jo google sig frem til svaret og enhver kan, ved at kopiere min tekst se, at den kom direkte derfra, men jeg er meget ked af, at det på den måde ser ud som om jeg "højner min intelligens" ved at undlade at vedhæfte en kilde. fremadrettet har jeg lært, at jeg skal huske det, også inde på baby.dk

jeg siger ikke du har prøvet at højne din intelligens, men at jeg forstår antagelsen, da jeg selv ikke kunne finde på at gøre det.
Men fred være med det. Alle kan glemme Skal vi ikke hellere debattere ts spørgsmål

Anmeld

31. oktober 2013

Patriark

mor88 skriver:

For at lægge dine ord direkte i min mund, så nej, det kunne der ikke med mine læsebriller tænkes. Det var en stavefejl, et bogstav det var havnet det forkerte sted, alle og enhver kunne læse sig frem til hvad ts spurgte om, og med din høje intelligens og kongestatus skulle det ikke være svært for dig at læse teksten. Du kan, inde på din profil se, hvilke debatter du har deltaget i, og der kan du se, hvad jeg hentyder til.

Nu har jeg kigget og kan desværre ikke finde den omtalte debat eller indlægget.....

Anmeld

31. oktober 2013

mor88

Nu har jeg kigget og kan desværre ikke finde den omtalte debat eller indlægget.....

må du have en god aften

Anmeld

31. oktober 2013

Patriark

mor88 skriver:

https://www.baby.dk/debat/227830pi4/boern-36-aar/indberetning-fra-bh.aspx#GoToMessage

du skriver plain and simple "hvad er en indberretning?" 

Der er også en anden tråd hvor du spørger "hvad er en dokumenatar".

men nu synes jeg denne tråd er gået for vidt, og jeg har ikke lyst til at være med til denne leg mere.

må du have en god aften

På trods af, at jeg er kommunalt ansat så ved jeg ikke hvad en indberretning er!? Ihvertfald ikke i den sammenhæng, så det var mere for at få klarlagt hvad hun mente. I dette tilfælde mente hun underrretning, hvilket jeg mistænkte, ville bare ikke lægge ord i munden på hende....

Vedr. dokumenatar så var det sjov og ballade....som du kan se i debatten blev den også godt modtaget.

Hvis du brugte din tid ville du se, at jeg faktisk er en hensynsfuldhed debatør......Men nogle folk ser spøgelser overalt.

Anmeld

31. oktober 2013

Patriark

mor88 skriver:

må du have en god aften

Ditto

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.