Næh, jeg får ikke noget kick ud af noget som helst. Ihvertfald ikke af, at være aktiv på diverse fora.
Men det var ganske tydeligt på dit indlæg, at du prøvede, at gøre defineringen og ordene til dine egne, herom er jeg slet ikke i tvivl.
Dårlig tone debatten gider jeg ikke deltage i, for i den er vi alle tabere.
Jeg skriver som jeg skriver, DU skriver som DU skriver- længere er den ikke. Jeg kan ikke stå på mål for læserens værditilskrivning af mine indlæg.
Det ser ellers besynderlig meget ud som om at det netop er det, du gør.
Nå men som svar på din kritik at mit valg af svar med manglende kilde, kan jeg kun sige at jeg i en snæver vending her til morges ikke en gang tænkte den tanke at det var altafgørende at vedhæfte kilden. Selv om du "herom slet ikke er i tvivl", så har jeg ikke haft den intention at få ordene til at lyde som mine egne, såvel at jeg ville have at det var således, ville jeg nok have brugt nogle minutter på at omskrive teksten, således at det ikke kunne spores tilbage til kilden, men enhver der kan finde ud af copy/paste kan men nogle få klik google sig frem til, at mit svar kom direkte fra wiki.
selv om du ikke kan stå mål for det, synes jeg at du har en ofte upassende tone i et ellers så hyggeligt forum. For at uddybe er det helt igennem unødvendigt at håne trådstartere ved at kritisere deres stavsætning. Alene det at duhar et behov for at gøre således fortæller mig, at du har behov for at være konge/løfte dig selv op til et højere intelligensniveau.
Anmeld