relgion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2013

mor88

stjernehimmel skriver:

og ik nok med det er det, det er os en side man ikke kan regne med... Alle kan skrive hvad de vil uden at det bliver tjekket... Bruger du siden under studier tæller det karakter mæssigt ned 

Det er ikke sådan at det her er en opgave, vel?  Normalt bruger jeg ikke wiki til noget, men i en snæver vending for at svare et hurtigt spørgsmål her til morges, viste wiki sig at være brugbart nok  har du en anden bedre forklaring på nihitisme, er du velkommen at lægge den ud her 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2013

Patriark

mor88 skriver:

Undskyld mig, men spille intellektuel?  Hvorfor er copy/paste dårlig stil, når copy/paste er nemmere end at skrive det selv? Når det står klart og tydeligt på wiki, og jeg, efter at have læst det igennem kan se, at det er et brugbart svar, bruger det som forklaring på spørgsmålet, hvad er problemet så?

Og sig mig en ting, får du et kick ud af at sidde bag computerskærmen og kritisere dem, der kommer med deres svar? Dine ofte meget nedværdigende svar/kommentarer i diverse diskussioner herinde får mig til at tænke, og du har et behov for at gøre sådan for at få der bedre med dig selv. Både for dig og mig er det nemt at sidde bag skærmen og skrive hvad vi har lyst til, men du har en nok så dårlig tone i mange af dine indlæg.

Næh, jeg får ikke noget kick ud af noget som helst. Ihvertfald ikke af, at være aktiv på diverse fora. 

Men det var ganske tydeligt på dit indlæg, at du prøvede, at gøre defineringen og ordene til dine egne, herom er jeg slet ikke i tvivl.

Dårlig tone debatten gider jeg ikke deltage i, for i den er vi alle tabere.

Jeg skriver som jeg skriver, DU skriver som DU skriver- længere er den ikke. Jeg kan ikke stå på mål for læserens værditilskrivning af mine indlæg.

Anmeld

31. oktober 2013

Patriark

mor88 skriver:

Er du seriøs?   

Bah....Måske jeg var for hurtigt ude, måske ikke.

Anmeld

31. oktober 2013

stjernehimmel

Det helt fint at div igen og igen bruger en nedladende "tone" og føler sig hævet ovre andre.... Men helt ærlig det er ik noget jeg gider.... Så hyg jer! 

Anmeld

31. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
mor88 skriver:

Er du seriøs?   

jeg blander mig lige lidt.
Du ligger det jo ud som at det er dig der svarer med dine ord. Jeg ville selv have skrevet "Ifølge wikipedia betyder nihilist...."

Anmeld

31. oktober 2013

mor88

Næh, jeg får ikke noget kick ud af noget som helst. Ihvertfald ikke af, at være aktiv på diverse fora. 

Men det var ganske tydeligt på dit indlæg, at du prøvede, at gøre defineringen og ordene til dine egne, herom er jeg slet ikke i tvivl.

Dårlig tone debatten gider jeg ikke deltage i, for i den er vi alle tabere.

Jeg skriver som jeg skriver, DU skriver som DU skriver- længere er den ikke. Jeg kan ikke stå på mål for læserens værditilskrivning af mine indlæg.

Det ser ellers besynderlig meget ud som om at det netop er det, du gør.

Nå men som svar på din kritik at mit valg af svar med manglende kilde, kan jeg kun sige at jeg i en snæver vending her til morges ikke en gang tænkte den tanke at det var altafgørende at vedhæfte kilden. Selv om du "herom slet ikke er i tvivl", så har jeg ikke haft den intention at få ordene til at lyde som mine egne, såvel at jeg ville have at det var således, ville jeg nok have brugt nogle minutter på at omskrive teksten, således at det ikke kunne spores tilbage til kilden, men enhver der kan finde ud af copy/paste kan men nogle få klik google sig frem til, at mit svar kom direkte fra wiki.

selv om du ikke kan stå mål for det, synes jeg at du har en ofte upassende tone i et ellers så hyggeligt forum. For at uddybe er det helt igennem unødvendigt at håne trådstartere ved at kritisere deres stavsætning. Alene det at duhar et behov for at gøre således fortæller mig, at du har behov for at være konge/løfte dig selv op til et højere intelligensniveau.

Anmeld

31. oktober 2013

Patriark

mor88 skriver:

Du har ikke hjulpet mig med dette, da jeg ikke er enig med dig i dette. Uanset hvor flot du nu prøver at stille det op og uanset hvor klog du selv synes du lyder, så erklærer jeg mig uenig. 

Så nej, der er ikke noget som helst du kan hjælpe mig med, ellers tak 

Du gav hverken udtryk for, at være enig eller uenig, men om at jeg uddybede hvad jeg skrev. Det gjorde jeg, hvilket må siges, at bære hjælp- det var så lidt.

At gøre sig forståelig på skrift har intet, at gøre med at "lyde klog". Det er vel en af præmisserne for, at kunne deltage aktivt på et forum. Vel og mærke hvis man bruger egne ord

Anmeld

31. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
stjernehimmel skriver:

Det helt fint at div igen og igen bruger en nedladende "tone" og føler sig hævet ovre andre.... Men helt ærlig det er ik noget jeg gider.... Så hyg jer! 

Øh - DU hopper med på en kritik af en brugers anvendelse af wiki, og så er det de ANDRE, der føler sig hævet over dig?? 

"og ik nok med det er det, det er os en side man ikke kan regne med... Alle kan skrive hvad de vil uden at det bliver tjekket... Bruger du siden under studier tæller det karakter mæssigt ned" 

Anmeld

31. oktober 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
mor:) skriver:

Du ligger det jo ud som at det er dig der svarer med dine ord. Jeg ville selv have skrevet "Ifølge wikipedia betyder nihilist...."

Altså - der bliver spurgt, hvad et begreb betyder. Nogen svarer på spørgsmålet, og spørgeren bliver klogere. Hvor er problemet? 

Anmeld

31. oktober 2013

mor88

mor:) skriver:

Det ville jeg også have skrevet hvis det ikke var blevet glemt i en snæver vending, hvor en spurgte hvad det betød. Enhver kan jo google sig frem til svaret og enhver kan, ved at kopiere min tekst se, at den kom direkte derfra, men jeg er meget ked af, at det på den måde ser ud som om jeg "højner min intelligens" ved at undlade at vedhæfte en kilde. fremadrettet har jeg lært, at jeg skal huske det, også inde på baby.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.