Jeg havde ikk decideret uforskammede jm'er, mere bare generelt inkompetente 
Jeg fik en jordemoderstuderende som primær-jordemoder. Hun var på sidste semester og skulle derfor prøve selv at styre det. Hun havde dog en uddannet med som backup. men, ingen af de to kunne tage beslutninger! og de kunne heller ikk finde ud af at mærke på mig. Hver gang de skulle tjekke hvor meget jeg havde åbnet mig, så blev de i tvivl og skulle tilkalde 3 andre der også lige skulle mærke! Blev temmelig smertefuldt til sidst
Udover det så var meldingen KONSTANT at vi liiiiiige ser tiden an 2 timer mere. Havde så veer i 46 timer, så det var ret mange gange at få den melding. De tøvede i øvrigt ca 8-9 timer med at give mig epi, selvom jeg tiggede og bad om det. (Havde vestorm og åbnede mig top-langsomt) og da den så ENDELIG blev lagt, kunne de ikke se at den IKKE virkede! Det var min mor der opdagede at jeg var helt våd på ryggen, og så at slangen var faldet ud!!? Men stadig, gjorde de ikk noget ved det.! De troede åbenbart at der var helt almindeligt at have ligeså store smerter efter en epi var blevet lagt
Da der langt om længe var vagtskifte, kom den dejligste jm ind. Hun bestilte en ny epi som det første, og lagde et vedrop, og pludselig var jeg smertefri og åbnede mig fuldt på 1-2timer. Så lå den lille godt nok skævt, og vi måtte ned og have er ks, men alt i alt tog det 5 timer fra vagtskiftet til vi havde en baby ude i verden! Og de andre burde have gjort det samme 12 timer tidligere. 
Anmeld