Anonym skriver:
godaften derude 
jeg skriver egentlig denne tråd i undren og generel nysgerrighed.
jeg har endnu ikke selv født et barn, men mange fra min familie/venner/bekendte som har født har oplevet at enten læger, jordemødre eller hvem der ellers er til stede af personale under deres fødsler, har på en eller anden måde opført sig uforskammet, nedladende eller været ubehagelige. Min mor har også fortalt om fødslen af min lillesøster, hvor hun simpelthen følte sig så dårligt behandlet. Er det noget I har oplevet? 
Jeg vil til dels slutte mig dem der følte sig behandlet dårligt, syntes som sådan ikke de var ondskabsfulde i deres sætninger, men de gjorde bare ikke deres arbejde godt nok!
Der stod klart og tydeligt i min vandrejournal at jeg IKKE måtte føde på ryggen, mine ben kan ikke skubbes særlig langt op, da jeg har skæve hofter og havde bækkenløsning!
Dette gjorde de alligevel, da jeg kom ind med presseveer så de havde ikke tid til at se min vandrejournal igennem, dette resulteret i akut kejsersnit, da mine hofter satte sig fast eftersom de skubbede mine ben op, det gjorde at jeg måtte holde pause, så jeg fik kvalt min baby! - hjerterytmen faldt og jeg røg i fuld narkose... Jeg hader at det skete og jeg er skuffet... Vores jordemoder jeg gik til møder hos igennem graviditeten gjorde os alle opmærksomme på at de er der for vores skyld og for at sørge for vi får en god oplevelse, men det galte bare ikke i min situation, så jeg var rigtig skuffet! Og ikke mindst såret!
Anmeld