Samtale på hospitalet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2013

Lykke:)

Trinebaby skriver:

Det bare vigtigt du siger du har taget det valg og står ved det ! De prøvede også og overtale mig men jeg var fast besluttet så fik det så som jeg ville have jeg havde et rigtig godt forløb du må også godt skrive hvis du vil vide noget

Det vil jeg helt sikkert prøve når jeg skal til samtale hos jordemoderen. Jeg tror bare jeg er ekstremt dårlig til, at sige tingene ligeud til dem, men kan godt se, at i denne her situation er det simpelthen det jeg er nødt til!

Jeg skriver til dig, hvis jeg har nogle spørgsmål. Tusind tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2013

Jenny12

jydeinden skriver:

jeg har ingen personlige erfarringer mht hverken fødsel eller kejsersnit da jeg ikke er nået dertil i livet endnu, men jeg ville også bare sige at jeg godt nok synes nogen af de svar du har fået er en anelse grove.. jeg mener der er jo ikke så vidt jeg forstår talr om at du ikke har gjort dig overvejelserne omkring risikoen der er forbundet med ks, og ej heller at du ikke ved at kroppen i nogen tilfælde skulle være bygget til fødsel.. så jeg forstår ærligt ikke behovet for at de skal lyde bedrevidende.. hvis det er ks du ønsker, og ks du føler dig mest tryg ved med din forhistorie så synes jeg dels at dette skal respekteres, og dels at det er det du skal fastholde.. jeg er absolut Ikke af den holdning at man skal udholde npget man ikke har det godt med bare fordi man kan. 

Jeg kan nu ikke se grovheden i at oplyse ts om vaginal fødsel, når nu man selv har prøvet det og oven i købet oplevede en situation som ts frygter  Der er ingen som prøvet at tale ts fra pks, blot komme med personlige beretninger, positivitet og fakta, i en svær stund

Anmeld

8. oktober 2013

Trinebaby

Lykke:) skriver:

Det vil jeg helt sikkert prøve når jeg skal til samtale hos jordemoderen. Jeg tror bare jeg er ekstremt dårlig til, at sige tingene ligeud til dem, men kan godt se, at i denne her situation er det simpelthen det jeg er nødt til!

Jeg skriver til dig, hvis jeg har nogle spørgsmål. Tusind tak!

Ellers tag en med som du stoler på som kan hjælpe dig jeg ved hvordan det er og gå og have det sådan og det slet ikk sjovt håber du får det dom du ønsker

Anmeld

8. oktober 2013

Trinebaby skriver:

Ellers tag en med som du stoler på som kan hjælpe dig jeg ved hvordan det er og gå og have det sådan og det slet ikk sjovt håber du får det dom du ønsker

Ja, det vil jeg gøre. Håber sådan min kæreste får mulighed for, at tage med denne gang. For har da nok brug for, at der sidder en der kan fortælle dem det jeg åbenbart ikke selv kan

Tusind tak!

Anmeld

8. oktober 2013

Trinebaby

Ja, det vil jeg gøre. Håber sådan min kæreste får mulighed for, at tage med denne gang. For har da nok brug for, at der sidder en der kan fortælle dem det jeg åbenbart ikke selv kan

Tusind tak!

Ja det sys jeg helt bestemt du skal prøve også husk og stå fast hvis det er det du vil søde

Anmeld

8. oktober 2013

Trinebaby skriver:

Ja det sys jeg helt bestemt du skal prøve også husk og stå fast hvis det er det du vil søde

Det vil jeg gøre. Tusind tak
Jeg kom til at tænke på, ved du hvornår de på Roskilde foretager kejsersnit? Både dag og ca. uge?

Anmeld

8. oktober 2013

Trinebaby

Det vil jeg gøre. Tusind tak
Jeg kom til at tænke på, ved du hvornår de på Roskilde foretager kejsersnit? Både dag og ca. uge?

Nej gør jeg desværre ikk da jeg fik i Holbæk

Anmeld

8. oktober 2013

Trinebaby skriver:

Nej gør jeg desværre ikk da jeg fik i Holbæk

Okay, hvornår fik du det lavet?

Anmeld

8. oktober 2013

Trinebaby

Okay, hvornår fik du det lavet?

Tirsdag og de gør det hver uge

Anmeld

8. oktober 2013

Trinebaby skriver:

Tirsdag og de gør det hver uge

Okay. Tusind tak for dine svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.