Samtale på hospitalet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2013

Trinebaby

Lykke:) skriver:

Okay, tusind tak!
Ham vil jeg prøve at spørge efter!

Vil da lige høre hvordan det går

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2013

Lykke:)

Trinebaby skriver:

Vil da lige høre hvordan det går

Hvor er du sød

Jeg har fået en ny jordemoder der "har speciale" i fødselsangst, og har været til samtale med hende en gang (skal igen på torsdag). Hun var ekstremt sød og forstående og vi har talt om både at prøve og lave en fødselsplan og se om jeg kan forholde mig til den, ellers ser hun kejsersnit som det sundeste valg både for mig og min dreng.

Så hun var rigtig åben for det hele og forstod min angst og følelser omkring det hele

Anmeld

22. oktober 2013

Trinebaby

Hvor er du sød

Jeg har fået en ny jordemoder der "har speciale" i fødselsangst, og har været til samtale med hende en gang (skal igen på torsdag). Hun var ekstremt sød og forstående og vi har talt om både at prøve og lave en fødselsplan og se om jeg kan forholde mig til den, ellers ser hun kejsersnit som det sundeste valg både for mig og min dreng.

Så hun var rigtig åben for det hele og forstod min angst og følelser omkring det hele

Ej hvor godt det var også sådan en jeg gik hos men det blev desværre ikk bedere håber i finder ud a det bedste for jer

Anmeld

22. oktober 2013

Trinebaby skriver:

Ej hvor godt det var også sådan en jeg gik hos men det blev desværre ikk bedere håber i finder ud a det bedste for jer

Jeg hååååber det kan hjælpe mig lidt! I hvert fald til at finde en løsning jeg har det godt med. Men på torsdag tror jeg vi får fundet den helt rigtige læsning for mig. Tusind tak!

Anmeld

22. oktober 2013

Trinebaby

Jeg hååååber det kan hjælpe mig lidt! I hvert fald til at finde en løsning jeg har det godt med. Men på torsdag tror jeg vi får fundet den helt rigtige læsning for mig. Tusind tak!

Gi endelig en Update

Anmeld

22. oktober 2013

jydeinden

undskyld hvis jeg afbryder, men har jo tidligere skrevet så formoder det er okay.. hvor er det fedt at høre at du får en hånd til at foretage det valg DU har det bedst med

Anmeld

22. oktober 2013

Trinebaby skriver:

Gi endelig en Update

Det vil jeg gøre

Anmeld

22. oktober 2013

jydeinden skriver:

undskyld hvis jeg afbryder, men har jo tidligere skrevet så formoder det er okay.. hvor er det fedt at høre at du får en hånd til at foretage det valg DU har det bedst med

Ja, selvfølgelig er det okay

Tusind tak, er også rigtig glad for, at få lidt hjælp nu til at komme igennem fødslen ligemeget hvordan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.