Min mors veninde døde for en del år siden under sin fødsel. Det synes jeg nu også er en 'lovlig' grund. Er udemærket godt klar over at mange gravide har de samme tanker som mig og er bange. Men jeg kan slet ikke forholde mig til tanken som mange andre kan.
Nej, der er ingen forklaring på hvorfor det skete for dem begge. Min mormor fik kun min mor og min mors brud skete ved 3 fødsel. De fejler intet i forhold til knogler nogle af dem
Jeg kommer lige på banen igen, håber du kan tåle det
Det er ganske forfærdeligt at din mors veninde døde under fødslen, men det synes jeg da ikke har noget at gøre med dig - forstå mig ret, nu ved vi jo (os på "baby") at hun døde, så skulle vi også fravælge en vaginal fødsel, fordi det skete for din mors veninde.
Et tæt familiemedlem af mit mistede sin søn i maven få dage inden termin, skulle jeg så fravælge en graviditet?
Jeg selv brækkede halebenet for 12 år siden - jeg "overlevede" og har endda født på ryggen uden at mærke det mindste til mit haleben 
Jeg synes det er trist at du er så angst for den fødsel..
Man kan jo ikke forudsige en fødsel og i princippet kan alt ske, men tro mig, din krop ved hvad den skal.
Hvis det er fordi du er bange for at dø under fødsel, så sker det jo ved at du forbløder og det må der næsten være større chance for ved et ks 
Jeg fødte selv på Roskilde og som skrevet før blødte jeg fordi min livmoder ikke ville trække sig sammen og jeg måtte opereres. Jordemoderen handlede meget hurtigt, ved min blødning og var ganske fantastisk under fødslen.
Jeg vedhæfter et lille link
http://www.magasinet-sundhed.dk/sundhed/flere-er-angste-for-at-foede.html
Anmeld