Tak for en dejlig sober respons til min betragting, som en anden skriver så når jeg siger til de unge piger at de skal nyde deres ungdom, så er det heller ikke fest og party jeg kun tænker på, men da jeg sad helt alene som ung mor med min elskede datter og kunne se mine venner gøre lige hvad de ville, og jeg ikke kunne, det gjorde det jo så heller ikke bedre at faderskaber ikke helt kunne magte opgaven så jeg havde hende 24/7 og som en anden skrev er jeg ikke kun mor, jeg er så meget mere, men der gik to år hvor jeg kun var mor, gik i skole og passede mit job ved siden af, fordi der var bare ikke plads til andet overhovedet, jeg var en eneboer og det gjorde mig rigtig trist, og der savnede jeg bio turene, de spontane ture til tyskland eller hvad vi kunne finde på. Da tøsepigen så blev lidt ældre kunne fader skaber godt tage sig sammen og havde hende hver anden weekend og selv om jeg stadig jobbede alt den tid hun ikke var hjemme, så var jeg fri bagefter til at gøre hvad jeg ville. og det nød jeg.
Jeg ville gerne have udsat min datter nogle år, så jeg havde kunne være ung noget længere og det var ikke fordi jeg ikke var moden nok til det, men ja der var bare så meget jeg gerne ville have kunnet gøre, og hold da op det er rart at have økonomisk sikkerhed også. Jeg nåede dog at tage min studenter hue før jeg fik min datter
Anmeld