Ungdom = feste/gå i byen?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2013

Albertsen92

Fru Hansen skriver:

Ha ha. Jeg syntes at det var en fantastisk talemåde
Men jeg kunne godt nok ikke gennemskue om det er positivt eller negativt at man er yngre end mug
Jeg ser for mig en muggen mumie i en kiste ha ha
Tak for dagens bedste grin

Hahaha, havde det på helt samme måde da jeg læste det. Den var god

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

l.kjoeller

PT skriver:

Jeg må indrømme, jeg heller ikke forstår, hvorfor unge piger skal have så travlt med at blive mødre.

Hvis man savner noget i livet / parforholdet, så kan man tage ud og opleve verden / Danmark / ting der er sværere at gøre, når man først har fået en baby.

Jeg var 27, da jeg fik min den første, og selvom jeg gerne havde været et par år yngre, er jeg alligevel glad for, at jeg var så gammel, som jeg var.
Jeg vidste, hvem jeg selv var, og hvilede i mig selv. Da jeg 6 mdr senere blev enlig mor, var jeg super glad for, jeg ikke var 5 eller 10 år yngre

jeg er helt enig med dig i at det er en god ide at hvile i sig selv og have noget livserfaring først

men er i tvivl om jeg misforstår det du skriver med " hvis man savner noget i livet/parforholdet kan man tage ud at gøre nogle af de ting man ikke kan når først man har fået børn". Jeg læser det som om du tolker deres valg som om de gør det fordi de mangler indhold ? For det tror jeg for de fleste ikke er tilfældet. Tror dem der gør det (i de fleste tilfælde) gør det fordi de brænder for det og fordi de føler sig klar  Ret mig lige hvis jeg misforstår 

Anmeld

27. september 2013

l.kjoeller

o1Mutte skriver:

Altså jeg er 22, er gift, uddannet og har fast job bil og vovhund

Og nu vil jeg altså gerne stifte familie

hvis i føler i er klar er det også bare det i skal gøre. held og lykke med det 

Anmeld

27. september 2013

l.kjoeller

grinny skriver:

Jeg har da heller ikke skrevet nogen steder hvad der er rigtigt eller forkert?

JEG er glad for MIN beslutning, det har jo overhovedet ikke noget med din beslutning at gøre, at jeg skriver at jeg er rigtig glad for at have taget en uddannelse først er fordi jeg har nogle personlige grunde i bagagen.

tror ikke indlægget var negativt ladet sødte 

Anmeld

27. september 2013

l.kjoeller

modesty skriver:

Som du siger: Du er ikke selv mor.

Ikke for noget, men du aner ikke hvad du snakker om. 

hov hov hvor er du fræk hehe  hun må jo gerne have en ide om hvordan det bør være og deltage alligevel hun ingen børn har ikke 

Anmeld

27. september 2013

modesty

l.kjoeller skriver:

hov hov hvor er du fræk hehe  hun må jo gerne have en ide om hvordan det bør være og deltage alligevel hun ingen børn har ikke 

Det må hun gerne - og jeg må gerne have lov til at give hende min ærlige mening.

Anmeld

27. september 2013

l.kjoeller

Lykke:) skriver:

Ja du har da nok ret i, at de fleste på 30 er mere modne. Men jeg synes det er, at generalisere rigtig meget når du siger, at alder betyder så meget. Jeg mener, at det kommer helt an på hvem man er som person og IGEN at det handler om hvor moden man er og hvad man har oplevet i livet.

tror det hun generelliserer omkring er livserfarings aspektet  uanset hvordan man vender og drejer det har en på 20 ikke lige så meget livserfaring som en på 30  det behøver dog ikke have betydning for hvor god en mor man er på nogen måde, men det KAN have betydning for hvordan man takler nogle situationer. 

Anmeld

27. september 2013

modesty

l.kjoeller skriver:

tror det hun generelliserer omkring er livserfarings aspektet  uanset hvordan man vender og drejer det har en på 20 ikke lige så meget livserfaring som en på 30  det behøver dog ikke have betydning for hvor god en mor man er på nogen måde, men det KAN have betydning for hvordan man takler nogle situationer. 

Præcis.

Anmeld

27. september 2013

grinny

Tvebakken skriver:

Det var egentlig slet ikke møntet på dig, synes jo det er fedt, du fandt det rigtige for dig.

Jeg er blot generelt lidt ked af, at det hedder sig, man altid skal vente, til man har uddannelsen færdig, før man får børn, for mig var valget med børn undervejs perfekt, og jeg havde super let ved at finde job efterfølgende.
Det er ikke det rigtige for alle, men det er heller ikke, efter min mening, det perfekte valg at få uddannelsen i hus først.

Jeg tror det er sådan generelt fordi at man tit har set en ung mor få et barn før uddannelse og så aldrig fuldført en bagefter. Det er ikke mit syn på det, men tror bare det er sådan det er blevet og derfor sætter man lighedstegn ved ung mor og ingen uddannelse.

Men nu var det som skrevet ikke derfor jeg valgte det, det er min helt egen personlige sejr der gør at jeg er glad for det

Og så undskylder jeg mit hårde svar, var lidt for hurtig på tasterne  

Anmeld

27. september 2013

grinny

l.kjoeller skriver:

tror ikke indlægget var negativt ladet sødte 

I know, og har også skrevet undskyld til tvebakken (tror jeg det var )

Var lidt for hurtig på tasterne efter blodet kogte fra de andre debatter, men det skal selvfølgelig ikke gå ud over andre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.