baby012 skriver:
Er ked af det, og ved at jeg sikkert rammer nogen herinde, men ville virkelig være rart hvis folk fik øjnene lidt op !
JEG er så træt af alt det brokkeri!
Folk der snakker om at de må gå fra hinanden fordi at der nu er forsørgerpligt? Har man ikke selv valgt at bo sammen? At dele husholdning? Osv.
Hvirdan kan det så være på nogen måde rimeligt at staten skal forsørge en? Ja vi betaler skat, men landet er om vi vil det eller ej i krise.. Så hvor skal pengene komme fra? skoler? Ældrepleje? Hospitaler?
Eller politikernes lønninger, selvom de er nogen af eu's dårligst betalte politikere?
Er det ikke logisk at man skal forsørge sig selv? Og den familie man har?
Mig helt ærligt, de fjerner jo ikke kontanthjælp, de sætter den bare ned på samme niveau som su ?
Vi lever af 2x su herhjemme.. To voksne, to børn, en hund, med bil og hus..
Vi har 12000 udbetalt.. Og vi klare os fint, stramt, men fint..
Jeg forstår det bare ikke? Men nu er der heller ikke nogen herhjemme der nogensinde har været på KH..
Der er SÅ mange Jobs på diverse job hjemmesider og i aviserne.. Er det egentlig ikke fordi at der ikke er jobs nok, men at vi er for kræsen med hvad job vi har?
kan bare slet ikke se problemet
( er ked af at dette måske kan støde nogen men mangler forståelse for hvorfor dette er et problem)
Hvis man er på su kan man arbejde ved siden af og spæde op på den måde. Det er flot, at man begynder at lave drastiske forandringer i folks liv når man er i nedgangstider. Der er mange der pludselig ikke har nogen penge.
Og come om, synes du virkelig at vores politikere mangler penge. 50000 om mdr + fed pension? Kan slet ikke tage dit indlæg seriøst..