Ang. blod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2013

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Men du bliver ved med at skrive at der foregår ting ingen må vide noget godt. Du skriver faktisk at læger og sygeplejersker lyver for pt. Omkring deres behandling.

Jeg må desuden tilslutte mig clarasmor2010 for jeg har også hørt præcis samme historie før!

Ikke lyver - tror bare der sker mere end vi får at vide, og hvorfor skulle vi også have alt at vide?? - vist man vil vide alt, må man tage samme uddannelse som lægerne, for vi er som befolkning ikke berettet til at blande os i Deres sager.

Jeg er uddannet som pædagog - jeg har også tavshedspligt og fortæller da heller ikke alt hvad der sker på min arbejdsplads 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2013

ESV

ESV skriver:

Men hvad der sælger flest ekstra bladet har jo intet med evidens at gøre.
Du kan jo ikke sætte de tal op med hinanden. Der er indberetningspligt således at ALLE bivirkninger i forhold til blodtransfusioner bliver indberettet. Du kommer med nogle udtalelser der får mig til at overveje om d bare vil skabe uro eller om du prøver at omvende nogen til at syntes det er noget grimt noget med blod transfusioner.

Hvis du mener blod er så skidt så kom med nogle facts i stedet for avis overskrifter og din tantes personlige holdning til emnet!

Jeg kan ikke undgå at bemærke at når jeg beder om evidens for dine påstande så svare du slet ikke

Anmeld

19. september 2013

Pikku Myy

Anonym skriver:

Ved at han havde en, over hans kollega overtog for at give blod - og ja...  gæt selv 

Hvis jeg kommer ind på hospitalet med hjertestop, og lægerne giver mig adrenalin (i sammenhæng med anden behandling), men jeg ikke overlever, kan man altså IKKE konkludere at jeg er død pga adrenalinen.

Ud fra de sparsomme oplysninger du kommer med, er det en tilsvarende konklusion du gør dig omkring blodtransfusioner.

Anmeld