Ang. blod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

så tænker du at han døde fordi han fik blod? Jeg tænker han døde fordi han fik det for sent 

Han fik det samme dag han kom ind.. 

Men tror bestemt at der sker mere i kulisserne, end vi ved og får at vide 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

ESV

Anonym skriver:

Tja, hvad sælger flest forsider??

A: ung kvinde død - fik ikke blod - en jehova'er

B: ung kvinde død pga hun fik blod 

Igen - ikke alt kommer ud.. 

Men hvad der sælger flest ekstra bladet har jo intet med evidens at gøre.
Du kan jo ikke sætte de tal op med hinanden. Der er indberetningspligt således at ALLE bivirkninger i forhold til blodtransfusioner bliver indberettet. Du kommer med nogle udtalelser der får mig til at overveje om d bare vil skabe uro eller om du prøver at omvende nogen til at syntes det er noget grimt noget med blod transfusioner.

Hvis du mener blod er så skidt så kom med nogle facts i stedet for avis overskrifter og din tantes personlige holdning til emnet!

Anmeld

18. september 2013

ESV

Anonym skriver:

Okay er du bare sådan generelt sur på det danske sundhedsvæsen????

Anmeld

18. september 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Ja men samme dag i en akut situation er det måske ikke bok. 

Anmeld

19. september 2013

jydeinden

jeg ville personligt blive stik hamrende tosset hvis min læge nægtede mig blod hvis jeg havde brug for det... jeg mener aldels ikke at en læges personlige mening har nogen former for relevans når valget står imellem liv og død... og det er vel almindeligt kendt at hvis en patient er alvorligt syg involverer en hver form for behandling såvel som mangel på samme en risiko.. jeg har været døden nær efter sigende pga narkose, men det har aldrig nogensinde fået mig til at overveje at dette ikke måtte bruges i såfald at jeg blev syg :-) 

Anmeld

19. september 2013

Clarasmor2010

Nu har jeg en veninde som er jehova. Og hun har præcis de samme udtagelselser som dig. hun har sjovt nok også en onkel som er læge som ved en masse, hun kender også fagpersoner som synes det er klamt og aldrig ville gøre det selv og udover det kender hun til masser af tilfælde hvor folk dør er at få blod. Så helt seriøst har jeg svært ved at tage det seriøst du skriver. For i siger alle sammen det samme og det jo bare det i er vokset op med, hjernevasket til at tro på.. Sorry men det bestemt min holdning..

Anmeld

19. september 2013

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Okay er du bare sådan generelt sur på det danske sundhedsvæsen????

Er skam ikke sur - synes vores læger og sygeplejesker passer godt på os  har været igennem en fødsel og et kejsersnit, så er bestemt ikke bange for sygehusene 

Anmeld

19. september 2013

Anonym trådstarter

Clarasmor2010 skriver:

Nu har jeg en veninde som er jehova. Og hun har præcis de samme udtagelselser som dig. hun har sjovt nok også en onkel som er læge som ved en masse, hun kender også fagpersoner som synes det er klamt og aldrig ville gøre det selv og udover det kender hun til masser af tilfælde hvor folk dør er at få blod. Så helt seriøst har jeg svært ved at tage det seriøst du skriver. For i siger alle sammen det samme og det jo bare det i er vokset op med, hjernevasket til at tro på.. Sorry men det bestemt min holdning..

Forskellen på din veninde og jeg???

Jeg er ikke et Jehovas vidne - men kan godt følge Deres tankegang på nogle punkter 

Anmeld

19. september 2013

ESV

Anonym skriver:

Er skam ikke sur - synes vores læger og sygeplejesker passer godt på os  har været igennem en fødsel og et kejsersnit, så er bestemt ikke bange for sygehusene 

Men du bliver ved med at skrive at der foregår ting ingen må vide noget godt. Du skriver faktisk at læger og sygeplejersker lyver for pt. Omkring deres behandling.

Jeg må desuden tilslutte mig clarasmor2010 for jeg har også hørt præcis samme historie før!

Anmeld

19. september 2013

Anonym trådstarter

Tror nogle lige skal huske, at Jehovas vidner også er mennesker - og de er også at finde herinde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.