baby012 skriver:
Det er nemlig lige det du siger der til sidst.. Det rette for DIG, hvorfor ikke vente med at fin datter skal blive det? Til hun selv kan vælge
Ja, jamen det er jo netop for hun selv kan vælge senere i livet, hvis hun ønsker at leve anderledes. Det er præcis den samme diskussion hendes far og jeg har haft.
Jeg mener, at hun ikke skal udsættes for forstoppelse og halv fordærvet mad i hendes tarmsystem hverandet end hun selv ønsker det. Og jeg kalder kød for halv fordærvet fordi det lige skal stå nogle dage / uger fra det er slået ihjel til det "smager godt nok til vi vil spise det". Det er derved ikke frisk og letfordøjeligt som frugt og grønt er.
Har du set videoen jeg satte ind ?
Der er flere af de børn, der kun har fået frugt i deres liv. Intet kød. Ingen komælk. Ingen brød.
Og de, der kun har levet på frugt (og grønt) har ALDRIG været syge !
Folk der er gået over til den kost har helbedt sygsomme som KRÆF for pokker. Personer med overdræven fedme, som er gået over til den kost, har opnået en ideal vægt, uden af skulle spare på appetiten. Og de har facebook profiler og youtube kanaler, så hvis nogen vil i kontakt med dem, så skriv, så skal jeg nok sende links.
Frugt har alle de vitaminer, proteiner, kulhydrater og fedt som vi har brug for.
Jeg har en veninde, og det er hende jeg kan takke for, at jeg fik interessen for denne kost (jeg ved du læser med darling
). Hun har haft diverse problemer med både sin fordøjelse, din søvn og sin kost, men efter hun gik over til at blive rå veganer, har hun altså fået det meget bedre. Hun var ved lægen i sommers efter at have levet af frugt i et halvt år, og det eneste hun manglede (til lægens store overraskelse!) var C vitaminer. Lidt ekstra appelsin juice og så burde det løse sig 
Min datter havde noget mave-tarm infektion i foråret, og det var egentlig i den forbindelse jeg begyndte at undersøge om mælk er så godt for os som alle siger. Vi fik besked fra lægen om at prøve at lade være med at give hende mælk og mælke produkter i et stykke tid, og mindsanten om ikke hun fik det bedre ! Det skal lige sige, at hun havde været syg on / off i 6 måneder før det (det vil sige fra hun var ca ½ år, og vi begyndte at give hende komælk) Og da vi stoppede med mælken gik der kun et par dage før hun var rask. Og før det var hun blevet tjekket for diabetes (vi har haft problemer med at få hende til at spise nok så hun har været en tynd lille en) og laktoseintolerens, men hun fejlede intet. Alligevel begyndte hun at spise og være rask efter vi stoppede med komælken !