Jeg er relativt ny som veganer. Gik over til at være vegetar i foråret, og ca en måned efter droppede jeg også dyre produkterne.
For lige at få det på plads - en vegetar spiser ikke kød - heller ikke fisk eller fjerkræ.
En veganer spiser hverken kød eller dyreprodukter - det vil sige en veganer hverken drikker mælk, spiser mælkeprodukter, (fløde, yoghurt, ost og alt det andet), heller ikke fisketabeletter, æg eller produkter med galetine bare for at nævne lidt.
Mit mål er at blive en "raw, high carb, low fat, 100% vegan" hvor jeg primært kommer til at leve af frugt.
Og det er også det jeg ønsker for min datter. Men det er tilgengæld ikke let, når hendes far både er jæger og igang med at uddanne sig til slagter
Og for jer der har alverdens grimme ord at sige om kun at leve af frugt, prøv lige at se denne 5-6 minutters video:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VQxk8exaV0U#t=10
Vi vil jo alle det bedste for vores børn. Og det der er vores egen overbevisning er selvfølgelig også det vi prøver at give videre til vores børn. Og jeg har endelig fundet det, der er det rette for mig.
Anmeld