Fællestestning for alle der kan teste mellem den 23. og 27.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2009

FrkT

silden85 skriver:

nej jeg har ikke fået min mens endnu, men jeg testede jo negativ i torsdags, så den er nok stadigvæk negativ, jeg tror bare at min cykus er længer den her mdr

Altså der er jo tre dage fra torsdag til søndag, så der kan da sagtens være nået at blive produceret noget HCG i den tid  Eller måske på vej til det. Plejer din cyklus at være meget præcis, eller svinger den en del??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

FrkC

Hvorfor kommer det når man allermindst venter det..?? Fik meget ubelejligt min mens igår!!! Øv øv, så var den der heller ik denne gang..
Det er så træls!!! Nå, men.. Vi må op på hesten igen.. Men hvor er det træls!!!

Anmeld

27. juli 2009

missKat

Hej piger
kan først teste den 3. august, men skriver nu alligevel her, da jeg før har fulgtes med et par stykker af jer..
jeg "håber" faktisk for første gang i 9 måneder. den ikke er der  forklaringen på det er ganske enkel..
Vi går på ferie på fredag (d 31./7) og 14 dage frem
vores ferie i år består bla af 5 dage på Skanderborg festival, min fars 60 års fødselsdag og familie-års-fest i kærestens familie.
OG hvis nu den er positiv, så ka jeg jo ikke drikke.... Det er nu ikke det der er problemet, men hvordan jeg skal slippe afsted med det??
vi er 10 venner der bor i lejr sammen på skanderborg og vi har ikke lyst til at melde en evt graviditet ud allerede 4 dage efter jeg har testet positiv!!
kan I følge mig???

min fars fødselsdag og familiefesten, kan jeg godt kringle mig ud af, men jeg vil blive opdaget med det samme på Skanderborg..
så her i huset venter vi spændt på resultatet om 1 uge!! vi vil jo gerne begge to!!!!!!!!!!!! men vi er enige om at er den her ikke denne måned, så bliver vi ikke lige så meget slået ud, som vi ellers har været - smiler

giver det mening???

Anmeld

27. juli 2009

Anetski

missKat skriver:

Hej piger
kan først teste den 3. august, men skriver nu alligevel her, da jeg før har fulgtes med et par stykker af jer..
jeg "håber" faktisk for første gang i 9 måneder. den ikke er der  forklaringen på det er ganske enkel..
Vi går på ferie på fredag (d 31./7) og 14 dage frem
vores ferie i år består bla af 5 dage på Skanderborg festival, min fars 60 års fødselsdag og familie-års-fest i kærestens familie.
OG hvis nu den er positiv, så ka jeg jo ikke drikke.... Det er nu ikke det der er problemet, men hvordan jeg skal slippe afsted med det??
vi er 10 venner der bor i lejr sammen på skanderborg og vi har ikke lyst til at melde en evt graviditet ud allerede 4 dage efter jeg har testet positiv!!
kan I følge mig???

min fars fødselsdag og familiefesten, kan jeg godt kringle mig ud af, men jeg vil blive opdaget med det samme på Skanderborg..
så her i huset venter vi spændt på resultatet om 1 uge!! vi vil jo gerne begge to!!!!!!!!!!!! men vi er enige om at er den her ikke denne måned, så bliver vi ikke lige så meget slået ud, som vi ellers har været - smiler

giver det mening???

Du lader bare helt som ingenting og lader folk fylde dit glas op.  Folk laegger ikke rigtig maerke til om man drikker af glasset  eller ej. Naar glasset er fyldt op kan du bare lige gaa en lille tur hvor du saa skifter hvidvinen ud med vand el lignende.

Mange af vores venner har gjort det samme lige foran naesen paa os og vi lagde aldrig maerke til noget.

Haaber da den er der for dig. Er selv paa dag 13 saa jeg har travlt de naeste par dage og naetter > ))

Anmeld

27. juli 2009

FrkT

brandt-camilla skriver:

Hvorfor kommer det når man allermindst venter det..?? Fik meget ubelejligt min mens igår!!! Øv øv, så var den der heller ik denne gang..
Det er så træls!!! Nå, men.. Vi må op på hesten igen.. Men hvor er det træls!!!

Århhhh jeg føler med dig, var der jo selv for et par dage siden. Det føles nærmest som at få sit hjerte knust hver eneste måned  Men vi må prøve igen, næste måned så må den gerne være der for os begge så

Stort knus

Anmeld

27. juli 2009

Snuffler25

Jeg er GRAVID  Havde ikke skrevet at jeg ville deltage i denne fælles-testning, da jeg først forventede mens på torsdag og havde besluttet mig ikke at teste før tid - men kom til idag alligevel! Og jeg fik 2 streger HELT VILDT !!!

Og tog en test mere kl. 19.30 - 2 streger igen

Er bare så glad

Anmeld

27. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Snuffler25 skriver:

Jeg er GRAVID  Havde ikke skrevet at jeg ville deltage i denne fælles-testning, da jeg først forventede mens på torsdag og havde besluttet mig ikke at teste før tid - men kom til idag alligevel! Og jeg fik 2 streger HELT VILDT !!!

Er bare så glad

føler lidt med . er jo gravid. men ville bare sige tilykke det så dejligt

christina
27+2

Anmeld

27. juli 2009

FrkT

Snuffler25 skriver:

Er bare så glad

Nej hvor er det bare fedt! STORT TILLYKKE HERFRA 

Hilsen Thilde, som for faeeeen også snart vil have to streger

Anmeld

28. juli 2009

Snuffler25

FrkT skriver:

Nej hvor er det bare fedt! STORT TILLYKKE HERFRA 

Hilsen Thilde, som for faeeeen også snart vil have to streger

Jamen JA, det er da det du SKAL! De skal nok komme de to streger og når de kommer, ih hvor bliver du glad - nyd den dag med din kæreste/mand og bare vær glad - det er en vildt stor oplevelse, følelse

Tak for alle hilsnerne
 fingre for det lykkedes ved næste fællestestning for jer

Anmeld

28. juli 2009

silden85

FrkT skriver:

Altså der er jo tre dage fra torsdag til søndag, så der kan da sagtens være nået at blive produceret noget HCG i den tid  Eller måske på vej til det. Plejer din cyklus at være meget præcis, eller svinger den en del??

jeg har stadigvæk ikke fået min mens endnu, men min mens er jo ikke reglmæssig endnu, april var den på 29 dage, fordi det var den mdr jeg stoppede på p-piller, og at min krop ikke vidste at jeg var stoppet på dem endnu  maj var den på 38 dage, juni var den på 34 dage, og idag er jeg oppe på 37 dage, så jeg er spændt på hvornår den kommer, og jeg har ingen symptomer eller noget, det har jeg ikke haft siden den 8 - 11 hvor jeg havde sidestik, kvalme, og ondt i mit underliv, efter den 11 har jeg slet ikke haft nogen symptomer siden . er der nogen der har prøvet det? jeg tester lørdag morgen, hvis jeg stadigvæk ingen mens har fået, (hvis den først kommer lørdag, så er jeg oppe på 41 dage ) men den kommer nok en gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.