Fællestestning for alle der kan teste mellem den 23. og 27.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2009

silden85

FrkT skriver:

Det kan jo sagtens være du er gravid alligevel. Det er langt fra alle som får symptomer så tidligt, og nogle får jo næsten ingen gennem hele graviditeten. Og jeg har haft masser af symptomer uden at være gravid, så det kan man absolut ikke regne med. Vent du hellere lidt og se om mens dukker op, og hvis ikke så prøv at tage en test mere, kan jo være du er gravid, men bare ikke har produceret nok HCG endnu  Krydser fingre for dig

jeg er ked af, at du ikke var gravid men jeg håber selvfølgelig det bedste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2009

silden85

men jeg tror at min mens er på vej, for jeg føler at jeg skal tisse hele tiden idag, og det skal jeg altid, når jeg får mens

Anmeld

25. juli 2009

FrkT

silden85 skriver:

men jeg tror at min mens er på vej, for jeg føler at jeg skal tisse hele tiden idag, og det skal jeg altid, når jeg får mens

Ahhh okay. Ja, jeg fik også sådan en boblende fornemmelse i underlivet i går aftes på arbejde, og der vidste jeg også at jeg helt sikkert ville få mens i løbet af kort tid, og tidligt i morges var den der desværre. Så det er jeg også ked af. Men det hjælper jo ikke noget at hænge sig for meget i det, må bare prøve igen. Men håber stadig du er det, selvom din mens lyder til at være på vej - den er der jo ikke før den ER der  Ufatteligt at det kan være så svært at blive gravid i dag, for 200 år siden behøvede man knap nok kysse for at den var der, ihhh hvor uretfærdigt!

Anmeld

25. juli 2009

silden85

det er bare typisk hehe men man må bare kæmpe videre, men jeg tror at folk tænker mere på det idag, end de gjorte den gange

Anmeld

25. juli 2009

FrkT

silden85 skriver:

det er bare typisk hehe men man må bare kæmpe videre, men jeg tror at folk tænker mere på det idag, end de gjorte den gange

Det tror jeg helt sikkert også. Og det tror jeg også er en af grundene til at det tit er så svært i dag, al stresseriet omkring det. Men det er sq ikke nemt bare at tænke på noget andet, når det er det største ønske i verden man har. Ville ønske jeg bare kunne tænke på noget andet, men det er jeg slet ikke i stand til

Anmeld

25. juli 2009

silden85

FrkT skriver:

Det tror jeg helt sikkert også. Og det tror jeg også er en af grundene til at det tit er så svært i dag, al stresseriet omkring det. Men det er sq ikke nemt bare at tænke på noget andet, når det er det største ønske i verden man har. Ville ønske jeg bare kunne tænke på noget andet, men det er jeg slet ikke i stand til

jeg kender det alt for godt, og folk siger bare, du skal bare tænke på noget andet, så er det meget nemmer. og jeg har sprugt dem om, hvad skal jeg så tænke på, og det kan de ikke svare på alligevel men jeg prøver virkelig på at tænke på noget andet

Anmeld

26. juli 2009

FrkT

silden85 skriver:

jeg kender det alt for godt, og folk siger bare, du skal bare tænke på noget andet, så er det meget nemmer. og jeg har sprugt dem om, hvad skal jeg så tænke på, og det kan de ikke svare på alligevel men jeg prøver virkelig på at tænke på noget andet

Det er bare ikke så enkelt. Og så snart man beslutter sig for at nu vil man igang med projekt baby, så føles selv 1 måned sq som meeeeeega lang tid, selvom jeg godt ved at mange par prøver i flere år inden det lykkes.

Anmeld

26. juli 2009

silden85

FrkT skriver:

Det er bare ikke så enkelt. Og så snart man beslutter sig for at nu vil man igang med projekt baby, så føles selv 1 måned sq som meeeeeega lang tid, selvom jeg godt ved at mange par prøver i flere år inden det lykkes.

krydser finger for dig næste mdr

Anmeld

26. juli 2009

FrkT

silden85 skriver:

krydser finger for dig næste mdr

Hvad så, er mens dukket op eller har du testet?

Anmeld

26. juli 2009

silden85

FrkT skriver:

Hvad så, er mens dukket op eller har du testet?

nej jeg har ikke fået min mens endnu, men jeg testede jo negativ i torsdags, så den er nok stadigvæk negativ, jeg tror bare at min cykus er længer den her mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.