Fællestestning for alle der kan teste mellem den 23. og 27.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2009

FrkC

Jeg hopper oss med.. Hvis jeg ik har fået "mine sager" på mandag (den bum bum bum 27. må det være) så tester jeg oss.. Held og lykke piger..  for jer allesammen.. c",)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2009

FrkT

brandt-camilla skriver:

Jeg hopper oss med.. Hvis jeg ik har fået "mine sager" på mandag (den bum bum bum 27. må det være) så tester jeg oss.. Held og lykke piger..  for jer allesammen.. c",)

I lige måde  Jeg forventer mens i morgen, så får jeg det ikke der tester jeg søndag, måske tester jeg også i morgen, hvis mens ikke er kommet inden, kommer an på om jeg kan vente.

Anmeld

24. juli 2009

FrkC

Jaah utålmodigheden er ik så stor..

Men held og lykke.. Håber vi allesammen får vores to fantastiske streger

Anmeld

24. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
ihh jeg er uartig og inde i den forkerte gruppe
Held og lykke til Jer allesammen! I fortjener altså at få Jeres streger og joine os i den anden gruppe!
Jeg hepper alt hvad jeg kan!

Anmeld

24. juli 2009

Sujan

Jeg krydser fingre for jer i morgen. Håber på de 2 streger. Jeg må nok vente til ca. 2 uger endnu med at teste

Anmeld

24. juli 2009

FrkT

Caroline86 skriver:

ihh jeg er uartig og inde i den forkerte gruppe
Held og lykke til Jer allesammen! I fortjener altså at få Jeres streger og joine os i den anden gruppe!
Jeg hepper alt hvad jeg kan!

Du skal være så hjertelig velkommen, søde Caroline. Og det er kun rart med nogen til at heppe på os

Anmeld

25. juli 2009

Solstrålen

Øv det blev heller ikke den her gang .. fik mens i onsdags (Tror jeg at det var)

Så nu går vi ind i den 17 mdr ..

Anmeld

25. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Solstrålen skriver:

Øv det blev heller ikke den her gang .. fik mens i onsdags (Tror jeg at det var)

Så nu går vi ind i den 17 mdr ..

øv da... I må forsøge igen igen så!
for det snart lykkes for Jer!!

Anmeld

25. juli 2009

Sujan

Er der nogen det har testet i dag????

Anmeld

25. juli 2009

FrkT

Jeg har ikke testet, sparede desværre testen væk, da jeg fik min ALT FOR MEGET HADEDE mens i morges  Rigtig surt! Haaaaader det. Men krydser fingre for de af jer der ikke har testet endnu, håber da at jeres streger så kan komme!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.