Fællestestning for alle der kan teste mellem den 23. og 27.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2009

silden85

Snuffler25 skriver:

Jeg har jo netop skrevet et brev til dig, men vil også gerne lige give dig en krammer her
Jeg er enig med Caroline - et lægebesøg kunne måske være en ide. Ved ikk om jeg synes du behøver at gå en hel uge til og vente? Måske du bare sku få en tid i løbet af ugen, så du får afklaring og føler du gør noget. Så kan du også få en snak med din læge om dine svingene cyklusser og generelt blive beroliget lidt. Det kan de være gode til sådan noget læger synes jeg

det kan være at jeg skal ringe til lægen mandag, for så kan ejg få det opklaret helt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2009

silden85

vi må prøve igen

Anmeld

1. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
silden85 skriver:

vi må prøve igen

slå koldt vand i blodet putte... du kan stadig nå at få en positiv test i den her omgang!!

Anmeld

1. august 2009

FrkT

silden85 skriver:

hej alle sammen, den er negativ jeg var ellers helt sikker, det blev jeg igår, men hvis jeg stadigvæk ikke har fået min mens næste lørdag, så tester jeg igen, og hvis den os er negativt, så ringer jeg til lægen

Hej søde.
Er ked af at høre at testen var negativ, men som de andre skriver kan du stadig godt være gravid, og bare ikke produceret nok HCG endnu. Der er jo nogle mennesker som aldrig får en positiv graviditetstest igennem hele graviditeten, og altså ER gravide. Så når mens stadig ikke er kommet burde der være en god chance stadigvæk. Men synes det er en god idé at få en tid hos lægen mandag, og så samme tid (hvis du IKKE er gravid) snakke lidt med ham/hende om dine meget svingende cyklusser... kan jo være hun kender til en metode eller noget medicin til at få den mere regelmæssig
Stort  og krydser stadig fingre  for at den er der!

Anmeld

1. august 2009

missKat

silden85 skriver:

tak søde, jamen 2 timer efter jeg har spist om aften så for jeg ondt i maven som når man er sulten, bare omkring bæltestedet, også gør det mega ondt, når jeg trækker maven ind, sådan har jeg haft det de 2 sidste dage og det går ikke væk igen, før næste morgen, men der kan jeg stadigvæk mærke lidt, jeg ved det ikke men det er første gang jeg er blevet skuffe over en test

hej ven!!
hvor træls du har det sådan og den så er negativ, det gør mig bare så trist...
jeg synes bestemt du skal gå til lægen! min var super forstående da jeg kom derop og jeg blev bare så positivt overrasket! 
jeg fik taget 2 blodprøver for at se OM jeg havde ÆL, og det kunne de 2 dage efter berolige mig med at det havde jeg..  jeg fik ro på indeni og her en måned efter er der gevinst.
tag til lægen, om ikke andet så for at få ro i sindet!!

knus og klem til dig!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.