Fællestestning for alle der kan teste mellem den 23. og 27.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.197 visninger
74 svar
0 synes godt om
17. juli 2009

FrkT

Ja, hvem vil være med?

Selv skulle jeg kunne teste ca. den 25. juli (med mindre jeg får besøg af den onde Fru Rød inden da). Hvad med jer???

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2009

Solstrålen

FrkT skriver:

Ja, hvem vil være med?

Selv skulle jeg kunne teste ca. den 25. juli (med mindre jeg får besøg af den onde Fru Rød inden da). Hvad med jer???

Knus

Hvordan kan man være med ... altså mener at det er omkring den 22. jeg skal have mens .. så jeg kan vel teste der eller ?? Ser nemlig ofte de tråde rundt omkring men forstår det ikke helt ..

Er lidt lost

Anmeld

17. juli 2009

LineD

Solstrålen skriver:

Hvordan kan man være med ... altså mener at det er omkring den 22. jeg skal have mens .. så jeg kan vel teste der eller ?? Ser nemlig ofte de tråde rundt omkring men forstår det ikke helt ..

Er lidt lost

Det betyder bare at du tester for graviditet på eller omkring datoen Så har man en gruppe der alle sammen gør det, og kan således dele glæde ved 2 streger eller frustrationer ved de manglende selvsamme

Håber det gav lidt klaring

Anmeld

17. juli 2009

FrkT

LineD skriver:

Det betyder bare at du tester for graviditet på eller omkring datoen Så har man en gruppe der alle sammen gør det, og kan således dele glæde ved 2 streger eller frustrationer ved de manglende selvsamme

Håber det gav lidt klaring

Nemlig!

Jeg har også tit set de fællestestninger, men har endnu ikke prøvet at være med i en, så det tænkte jeg at jeg ville prøve

Anmeld

17. juli 2009

Sujan

Er nok ldt for tidlgt for mig at teste. Men man kan aldrig teste for meget :-)

Anmeld

17. juli 2009

FrkT

Sujan skriver:

Er nok ldt for tidlgt for mig at teste. Men man kan aldrig teste for meget :-)

Nemlig!  Der er jo også nogle som kan teste positiv en uge før de skal have mens...

Anmeld

18. juli 2009

silden85

hej. jeg vil gerne være med til en fælles testning i uge 30, men jeg tro måske at jeg skal have besøg af tante rød omkring d. 25, men hvis jeg ikke får besøg af hende noget før, så tester jeg d. 25

Anmeld

18. juli 2009

FrkT

silden85 skriver:

hej. jeg vil gerne være med til en fælles testning i uge 30, men jeg tro måske at jeg skal have besøg af tante rød omkring d. 25, men hvis jeg ikke får besøg af hende noget før, så tester jeg d. 25

Hehe, det er præcis ligesom mig. Hvor lang en cyklus har du ca.? Jeg har haft mens-lignende smerter både i går og i dag, og en lille smule kvalme som kommer og går, så måske jeg får mit noget før, håber ikke at jeg får det... men nu må vi se.

Anmeld

18. juli 2009

silden85

FrkT skriver:

Hehe, det er præcis ligesom mig. Hvor lang en cyklus har du ca.? Jeg har haft mens-lignende smerter både i går og i dag, og en lille smule kvalme som kommer og går, så måske jeg får mit noget før, håber ikke at jeg får det... men nu må vi se.

min mens er maget forskellige den har været i mellem 34- 38 dage,  jeg smed mine p-piller i april, og i april, var den som den plejede, som da jeg var på p-piller
maj = 38 dage
Juni = 34 dage
så jeg ved ikke endnu, hvordan den er i den her mdr hvad med din

Anmeld

18. juli 2009

FrkT

silden85 skriver:

min mens er maget forskellige den har været i mellem 34- 38 dage,  jeg smed mine p-piller i april, og i april, var den som den plejede, som da jeg var på p-piller
maj = 38 dage
Juni = 34 dage
så jeg ved ikke endnu, hvordan den er i den her mdr hvad med din

Min er på 25-26 dage.... oftest 26. Men kan stadig svinge fra 23-27... dog mest 26

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.