Hej piger. 
Held og lykke til jer der stadig ikke har testet. Jeg krydser for jer. Og til alle jer der desværre har fået besøg fra det røde hav: Op på hesten igen. Er sikker på at heldet snart vender til jeres fordel 

Når det så er sagt, virker det til at jeg kan melde mig midlertidigt i denne gruppe!! Jeg har dog ikke prøvet på at blive gravid. 
Men jeg har nu i 2½ uge gået med samtlige symptomer på en graviditet. Og er nu gået 4 dage over tid!! Det er egentligt lidt skræmmende, ikke at vide besked. Jeg har testet (sidste gang for 2 dage siden) og den var negativ. 
Hvis det viser sig at jeg er gravid, ville barnet være undfanget den dag "faren" og jeg endte vores forhold!! (Den er IKKE god).  Jeg må indrømme at det bringer en masse skræmmende følelser!! 
Det vil være min 3. graviditet på p-piller!! 
Jeg ved med mig selv at jeg ikke vil kunne "slå et barn ihjel", og er 100% klar til at tage ansvar!! Men hvad nu hvis jeg endnu engang kommer til at stå alene med det hele!?? 
Jeg har jo kun kendt hendes far i 2 mdr!! Hvor stor sandsynlighed er der for at han vil være ind over?? 
Nøj hvor er det svært lige nu. Men selv om jeg et eller andet sted ønsker den skal være negativ, da jeg så slipper for endnu engang at skulle fortælle nyheden (til faren), og for at skulle tage nogen bslutninger, Er der alligevel et lille ønske indenvendig der brændende håber på en positiv test!! 
Åhhh hvor tankerne dog går derud af!! 
Jeg håber ikke det er upassende at jeg ligger mit indlæg her, men jeg vil jo gerne være med til en fællestestning!! 
Knus Pernille som lige nu ikke ved om hun skal grine eller græde!!

Anmeld