Fællestestning for alle der kan teste mellem den 23. og 27.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
FrkT skriver:

Jeg har ikke testet, sparede desværre testen væk, da jeg fik min ALT FOR MEGET HADEDE mens i morges  Rigtig surt! Haaaaader det. Men krydser fingre for de af jer der ikke har testet endnu, håber da at jeres streger så kan komme!  

øv da...
Som man siger, op på hesten (eller manden) igen!
for den er der næste måned!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2009

LineD

FrkT skriver:

Jeg har ikke testet, sparede desværre testen væk, da jeg fik min ALT FOR MEGET HADEDE mens i morges  Rigtig surt! Haaaaader det. Men krydser fingre for de af jer der ikke har testet endnu, håber da at jeres streger så kan komme!  

Røv lort pis og papir!
Men så står den på stor middag u and me! My treat

Anmeld

25. juli 2009

FrkT

LineD skriver:

Røv lort pis og papir!
Men så står den på stor middag u and me! My treat

Hehe, ja. Det er i hvert fald en dejlig trøstepræmie  Jens tog det faktisk værre end mig denne gang. Men jeg vidste allerede i går aftes på arbejde at jeg ville få mens indenfor et halvt døgn eller sådan noget, får altid sådan en boblende fornemmelse i underlivet ca. ½ døgn før mens melder sin ankomst, så nåede nok at blive træt af det allerede der, og vænne mig til skuffelsen. Men ja, vi må jo bare prøve igen. Dog skal Jens et par måneder til Sverige og hjælpe hans far med huset fra midt i august til midt i oktober, sådan ca. og +/- lidt tid, så der bliver projektet sat på pause. Men får da lige et enkelt forsøg mere inden.

Anmeld

25. juli 2009

FrkT

Caroline86 skriver:

øv da...
Som man siger, op på hesten (eller manden) igen!
for den er der næste måned!!

Det håber jeg også

Anmeld

25. juli 2009

Sujan

Øv Øv Øv. Krydser fingre for i når det inden han skal afsted

Anmeld

25. juli 2009

FrkC

FrkT skriver:

Øv øv hvor træls!!!

Op på hesten igen.. Hepper på jer..

Jeg har ik testet endnu og "mine sager" har heller ik meldt sin ankomst endnu, så krydser stadig fingre..  Tester mandag morgen hvis det stadig ik er kommet..

Anmeld

25. juli 2009

Mutti2

Hej piger.

Held og lykke til jer der stadig ikke har testet. Jeg krydser for jer. Og til alle jer der desværre har fået besøg fra det røde hav: Op på hesten igen. Er sikker på at heldet snart vender til jeres fordel

Når det så er sagt, virker det til at jeg kan melde mig midlertidigt i denne gruppe!! Jeg har dog ikke prøvet på at blive gravid.

Men jeg har nu i 2½ uge gået med samtlige symptomer på en graviditet. Og er nu gået 4 dage over tid!! Det er egentligt lidt skræmmende, ikke at vide besked. Jeg har testet (sidste gang for 2 dage siden) og den var negativ.

Hvis det viser sig at jeg er gravid, ville barnet være undfanget den dag "faren" og jeg endte vores forhold!! (Den er IKKE god).  Jeg må indrømme at det bringer en masse skræmmende følelser!!

Det vil være min 3. graviditet på p-piller!!

Jeg ved med mig selv at jeg ikke vil kunne "slå et barn ihjel", og er 100% klar til at tage ansvar!! Men hvad nu hvis jeg endnu engang kommer til at stå alene med det hele!?? 
Jeg har jo kun kendt hendes far i 2 mdr!! Hvor stor sandsynlighed er der for at han vil være ind over??

Nøj hvor er det svært lige nu. Men selv om jeg et eller andet sted ønsker den skal være negativ, da jeg så slipper for endnu engang at skulle fortælle nyheden (til faren), og for at skulle tage nogen bslutninger, Er der alligevel et lille ønske indenvendig der brændende håber på en positiv test!! 

Åhhh hvor tankerne dog går derud af!!

Jeg håber ikke det er upassende at jeg ligger mit indlæg her, men jeg vil jo gerne være med til en fællestestning!!

Knus Pernille som lige nu ikke ved om hun skal grine eller græde!!

Anmeld

25. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Milla-Victoria's mor skriver:

Hej piger.

Held og lykke til jer der stadig ikke har testet. Jeg krydser for jer. Og til alle jer der desværre har fået besøg fra det røde hav: Op på hesten igen. Er sikker på at heldet snart vender til jeres fordel

Når det så er sagt, virker det til at jeg kan melde mig midlertidigt i denne gruppe!! Jeg har dog ikke prøvet på at blive gravid.

Men jeg har nu i 2½ uge gået med samtlige symptomer på en graviditet. Og er nu gået 4 dage over tid!! Det er egentligt lidt skræmmende, ikke at vide besked. Jeg har testet (sidste gang for 2 dage siden) og den var negativ.

Hvis det viser sig at jeg er gravid, ville barnet være undfanget den dag "faren" og jeg endte vores forhold!! (Den er IKKE god).  Jeg må indrømme at det bringer en masse skræmmende følelser!!

Det vil være min 3. graviditet på p-piller!!

Jeg ved med mig selv at jeg ikke vil kunne "slå et barn ihjel", og er 100% klar til at tage ansvar!! Men hvad nu hvis jeg endnu engang kommer til at stå alene med det hele!?? 
Jeg har jo kun kendt hendes far i 2 mdr!! Hvor stor sandsynlighed er der for at han vil være ind over??

Nøj hvor er det svært lige nu. Men selv om jeg et eller andet sted ønsker den skal være negativ, da jeg så slipper for endnu engang at skulle fortælle nyheden (til faren), og for at skulle tage nogen bslutninger, Er der alligevel et lille ønske indenvendig der brændende håber på en positiv test!! 

Åhhh hvor tankerne dog går derud af!!

Jeg håber ikke det er upassende at jeg ligger mit indlæg her, men jeg vil jo gerne være med til en fællestestning!!

Knus Pernille som lige nu ikke ved om hun skal grine eller græde!!

Puha søde Pernille..
Kan godt forstå du synes det er lidt besværligt at finde rundt i følelser og tanker! Uanset hvad der sker, så håber jeg at du bliver glad for, og tilfreds med beslutningen..synes bare lige du skulle have en stor krammer!
knus Caroline

Anmeld

25. juli 2009

silden85

jeg har hellere ikke fårt min mens endnu, men jeg tror desværre at min mens er forsinket desværre.  og jeg prøvede at test i torsdag, og den var desværre negativ, men hvis jeg ikke får den inden næste lørdag, så tester jeg der igen, men jeg er helt sikker på at den bare er forsinke, for jeg har ingen symtomer.

jeg havde jo der d. 8 hvor jeg havde sidestik i den ene siden, den ene dag og kvalme, og sidestik i begge sider og kavlme, dagen efter og murrende i mit underli,  og det havde jeg i de 3-4 dage, og lige siden har jeg ikke haft noget som symtomer 

Anmeld

25. juli 2009

FrkT

silden85 skriver:

jeg har hellere ikke fårt min mens endnu, men jeg tror desværre at min mens er forsinket desværre.  og jeg prøvede at test i torsdag, og den var desværre negativ, men hvis jeg ikke får den inden næste lørdag, så tester jeg der igen, men jeg er helt sikker på at den bare er forsinke, for jeg har ingen symtomer.

jeg havde jo der d. 8 hvor jeg havde sidestik i den ene siden, den ene dag og kvalme, og sidestik i begge sider og kavlme, dagen efter og murrende i mit underli,  og det havde jeg i de 3-4 dage, og lige siden har jeg ikke haft noget som symtomer 

Det kan jo sagtens være du er gravid alligevel. Det er langt fra alle som får symptomer så tidligt, og nogle får jo næsten ingen gennem hele graviditeten. Og jeg har haft masser af symptomer uden at være gravid, så det kan man absolut ikke regne med. Vent du hellere lidt og se om mens dukker op, og hvis ikke så prøv at tage en test mere, kan jo være du er gravid, men bare ikke har produceret nok HCG endnu  Krydser fingre for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.