Fællestestning for alle der kan teste mellem den 23. og 27.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2009

FrkT

silden85 skriver:

jeg har stadigvæk ikke fået min mens endnu, men min mens er jo ikke reglmæssig endnu, april var den på 29 dage, fordi det var den mdr jeg stoppede på p-piller, og at min krop ikke vidste at jeg var stoppet på dem endnu  maj var den på 38 dage, juni var den på 34 dage, og idag er jeg oppe på 37 dage, så jeg er spændt på hvornår den kommer, og jeg har ingen symptomer eller noget, det har jeg ikke haft siden den 8 - 11 hvor jeg havde sidestik, kvalme, og ondt i mit underliv, efter den 11 har jeg slet ikke haft nogen symptomer siden . er der nogen der har prøvet det? jeg tester lørdag morgen, hvis jeg stadigvæk ingen mens har fået, (hvis den først kommer lørdag, så er jeg oppe på 41 dage ) men den kommer nok en gang

Uhhh hvor er det altså spændende. Tænk hvis du er gravid....  Krydser fingre for at mens ikke dukker op, og at der er en dejlig grund til det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
silden85 skriver:

jeg har stadigvæk ikke fået min mens endnu, men min mens er jo ikke reglmæssig endnu, april var den på 29 dage, fordi det var den mdr jeg stoppede på p-piller, og at min krop ikke vidste at jeg var stoppet på dem endnu  maj var den på 38 dage, juni var den på 34 dage, og idag er jeg oppe på 37 dage, så jeg er spændt på hvornår den kommer, og jeg har ingen symptomer eller noget, det har jeg ikke haft siden den 8 - 11 hvor jeg havde sidestik, kvalme, og ondt i mit underliv, efter den 11 har jeg slet ikke haft nogen symptomer siden . er der nogen der har prøvet det? jeg tester lørdag morgen, hvis jeg stadigvæk ingen mens har fået, (hvis den først kommer lørdag, så er jeg oppe på 41 dage ) men den kommer nok en gang

ihh søde... forstår ikke hvordan du kan vente!
Jeg havde altså heller ikke ret mange symptomer, og dem jeg havde tænkte jeg bare var indbildning... til gengæld havde jeg bare FØLELSEN... var bare sikker, selvom jeg hele tiden sagde til mig selv at jeg selvfølgelig ikke var gravid!!
alt hvad jeg kan for dig!

Anmeld

29. juli 2009

silden85

Caroline86 skriver:

ihh søde... forstår ikke hvordan du kan vente!
Jeg havde altså heller ikke ret mange symptomer, og dem jeg havde tænkte jeg bare var indbildning... til gengæld havde jeg bare FØLELSEN... var bare sikker, selvom jeg hele tiden sagde til mig selv at jeg selvfølgelig ikke var gravid!!
alt hvad jeg kan for dig!

tak søde men jeg har slet ikke klavme eller ondt, nogen steder men det kan os være at jeg er en af de typer, som ikke får nogen symptomer i min gravidtet jeg har ikke testede, fordi jeg er bang for at den er negativ igen men så må vi bare prøve igen  og hvis jeg venter til lørdag, så er jeg sikker på at min mens ikke rbare lige kommer imorgen  

Anmeld

29. juli 2009

silden85

nu må min mens gerne snart komme  så vi kan komme videre med projekt baby

Anmeld

29. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
silden85 skriver:

nu må min mens gerne snart komme  så vi kan komme videre med projekt baby

synes hellere vi skal sige at den gerne IKKE må komme så I kan komme videre med projektet!?
synes det lover rigtig godt søde

Anmeld

29. juli 2009

FrkT

Caroline86 skriver:

synes hellere vi skal sige at den gerne IKKE må komme så I kan komme videre med projektet!?
synes det lover rigtig godt søde

Ja det var det samme jeg tænkte. Er spændende at se om der er en spire i maven på dig  Det  vi i hvert fald fingre for!

Anmeld

29. juli 2009

silden85

mange tak, jeg håber at i har rart, så jeg håber at den er der, men jeg tror ikke selv på det

Anmeld

29. juli 2009

FrkLarsen

silden85 skriver:

mange tak, jeg håber at i har rart, så jeg håber at den er der, men jeg tror ikke selv på det

fingre for at det lykkedes denne gang for dig

Anmeld

30. juli 2009

silden85

hej, min mens er stadigvæk ikke kommet, og nu er der snart lørdag men jeg har ondt i min mave/ underliv, kan ikke helt finde ud af hvor det er henne, det gør ondt når jeg trækker maven ind af, det er ca. omkring bælte stedet og det gør rimelig ondt, nogen der har prøvet det?  Når jeg regner ud, så havde jeg ægløsning omkring ca. d. 8-10 juni, kan der godt gå 3 uger før man får sin mens? plejer man ikke at sige 14 dage efter?

Anmeld

31. juli 2009

missKat

Hej Piger,
jeg har fandme fået 2 fine streger i går!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hvor er det sindsygt  efter snart 9 måneder... weeeeee

krydser for Jer andre mange gange!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.