Mistanke om incest.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2013

barelillemig

Anonym skriver:

Jo der kan godt ske noget ved at melde ham og der så ikke er noget galt jeg har spurgt en advokat jeg kan risikere at han får bopælen og det vil jeg ikke risiker.

Jeg tænkte slet ik klart da jeg så det jeg tænkte kun på at trøste min pige.

Hun siger bare at hun ikke kan huske noget og det er tydlig hun ik vil snak om det hun lukker helt ind i sig selv

Det er så synd for henne.

Jeg ville aldrig tilgiv mig selv og jeg vil heller ik sende af sted men sagsbehandler og læge har forvirret mig så derfor ville jeg lige spørge herinde.

Det lyder altså ik godt :/ børn er de BESTE til at holde på hemmeligheder! Husk det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

LinLin

CroQuis skriver:

Nej det har jeg ikke, men har selv været udsat for incest i 6-7 år uden der var nogle der gjorde noget!!

Der var mange der efter jeg havde fortalt dem om det, sagde at de godt havde på fornemmelsen at der var noget galt, men at de ikke rigtig ville gøre noget ved det, for hvad nu hvis der ikke var noget.. Hvor ville jeg dog bare have ønsket at nogle havde gjort noget for mig DEN gang, så jeg ikke skulle leve med de varige mén idag...

Så ja, jeg tænker udelukkende på den stakkels pige, for havde virkelig ønsket at nogle var opmærksomme på mig dengang, så jeg kunne have været foruden idag 

Er ked af du har været udsat for det men det er jo ikke sikkert at pigen her har...

Anmeld

29. august 2013

Flødebollen

Mom skriver:

Viser du hende at du er bange og ked? Har hun hørt dine samtaler med politi og sagsbehandler?

Grunden til jeg spørger er, HVIS hun har hørt og set det, kunne det tænkes at hun er skide bange - både for at fortælle hvis der er sket noget, og hvis der ikke er sket noget.

Dernæst vil jeg sige, at jeg syntes det er en rigtig dårlig ide hvis du tager 2 dukker, og kalder den ene FAR dukken - så ligger du ord i munden på hende.

Er hun meget ked hele tiden, eller først nu?

Det er faktisk sådan, de griber det an hos psykologer osv., for at få klarlagt, hvad der er sket..

Been there..

Anmeld

29. august 2013

AMM00

Jeg tænket lidt hvirdan reagerer hun hvis du feks siger at hun snart skal over til far?

Anmeld

29. august 2013

TNBC

Kathepige skriver:

Det er faktisk sådan, de griber det an hos psykologer osv., for at få klarlagt, hvad der er sket..

Been there..

Det med dukkerne???

Anmeld

29. august 2013

Anonym trådstarter

Mom skriver:

HVIS der er har penetration - og moderen beskriver datteren som "åben", så er beviserne ikke ødelagt imorgen. Så er jonfruhinden brudt, og der vil være rifter.

Man skal passe på med at ende med at gøre situationen endnu mere traumatiserende for pigen, end den måske allerede er!

Så jeg står ved mit råd - lægen AKUT tid imorgen.

Tak jeg er nemli osse bange for at blæse en stemning op tænk hvis han ikke har gjort det og hun så begynde at tænke sådan om sin far. Omvent sys jeg osse at mistanke skal komme henne tilgode.

Anmeld

29. august 2013

Flødebollen

Yurie skriver:

Det med dukkerne???

Jep.. Så skal man sidde der og vise, hvordan den ene gjorde, og hvordan -

hvordan lå du, og han osv.

Faktisk pænt grænseoverskridende for en lille pige på 5 år... (min alder)

Jeg ved så ikke noget om, hvorvidt de bruger samme måde idag.

Anmeld

29. august 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Kathepige skriver:

Been there..

Jeg kender godt metoden med dukken. Men hvis moderen starter med at kalde det FAR dukken, så ligger hun ordene i munden på barnet, og antager at det ER faderen..

Og det er bare ikke iorden.

Det eneste børn vil i verden er at gøre deres forældre tilfredse - så hvis moderen presser på med dukkerne og kalder den ene FAR dukken, så vil hun muligvis opnå en forkert hændelsesforløb, ene og alene fordi datteren vil tro at hun SKAL sige det rigtige = det mor vil høre.

Anmeld

29. august 2013

Xolia

Anonym skriver:

Min datter på 6 år har samværd med sin far hver anden weekend. Faderen og jeg har minimal kontakt, da han er voldlig og truene over for mig. Han vil gerne diskutere foran pigen og det vil jeg ikke. Pigen ønsker ikke at komme på samvær, men skal siger statsforvaltningen. ALt komunikasion fra mig til ham er på skrieft.

Jeg ønsker at give så lidt baggrundsinformasion som muligt da jeg ikke vil genkendes af hensyn til min datter. Også derfor jeg er anonym.

Sidste gang min pige været på samværd kom hun hjem og sagde det gør ondt(for neden), mor vil du ikke kikke. Jeg ber hende lægge sig ned så jeg ka se og jeg får et choc. Undskyld beskrivelsen, men hun er helt åben dernede og ildrød. Jeg vasker hende og smøre nået salve på og da jeg gør det skriger hun det gør ondt.

På grund af ting som faren gjorde mens vi var sammen er jeg bange for han har gjort hende fortræd

Hvad ville du gøre hvis du havde mistanke om incest ?

Ville du melde det alene på mistanken ?

eller Ville du have beviser inden du melde det ?

Undskyld det er så langt men jeg er så ked af det på min piges vegne det gøre ond i moderhjerte.

Jeg ville tage på skadestuen.

Få dem til at kigge. De vil spørge ind til det - og hun vil kunne fortælle dem det samme som hun har fortalt dig. Hvis de har mistanke om noget skal de nok "melde det videre i systemet". Du har så gjort dit - kigget, forsøgt at smøre med noget creme og konstateret at det er mere end hvad der bør være normalt.

Jeg ville på INGEN måde lade det ligge.

-Xolia-

Anmeld

29. august 2013

L&V

barelillemig skriver:

Pigen skal til læge for sådan noget da hun bliver ældre. Self skal du tale med hende først pg forklare hvad der skal ske, men for guds skyld! Hun skal nok klare koncekvenserne af en undersøgelse. Koncekvenserne er dog værre hvis hun er misbrugt!

Hva mener du med første sætning? Ja hun ska til gyn når hun bliver voksen men der er da os kæmpe forskel på at være voksen der ved hva der foregår og være lille og bange pige..

Jeg ville heller få en psykolog eller lignende til at ta en snak først og se om der er grund til bekymring inden jeg ville melde og sende til læge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.