Mistanke om incest.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2013

Muhmi

Sabina92 skriver:

Det er ikke første tråd idag jeg ser du skriver som du gør.... Styr dig dog!

Skriver som jeg gør? 

Jeg styrer mig skam helt fint....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

mor88

Sabina92 skriver:

Synes det er så super nedern at ts ikke svare tilbage. Der sidder så mange her der har lyttet og kommet med råd. Som virkelig er bund bekymret...

Du er bare nysgerrig! Det er vi vel alle, som har givet hende råd, men at gå ind på baby.dk ville nok ikke være min første tanke hvis jeg var mor til et muligvis incestramt barn.. Da ville jeg nok bruge alle mine vågne timer på at kæmpe for mit barn. Det håber jeg du forstår og kan sætte dig ind i.

Anmeld

15. september 2013

TNBC

Sabina92 skriver:

Hvad er det lige der irriterer dig ved hendes indlæg??

Hun fortæller dig at hun synes at Nederen er et forkert ord at bruge og det synes jeg også.

Der sidder en mor med en lille pige der måske er blevet misbrugt af sin FAR.... og så synes du det er Nederen at hun ikke har skrevet en opdate..

Jeg var rigtig meget med i den debat og vil virkelig gerne vide hvad der er sket, men jeg haft tålmodigheden til at vente på at moren føler sig klar... vi ved jo ikke hvad der sker lige nu. Måske er der en sag oppe og kører, og så ser det jo ikke så godt ud hvis hun bare sidder på nettet i stedet for at være der for sin datter.

Det var alt hvad muhmi hentyder til. At tænke lidt over hvad man skriver.

Anmeld

15. september 2013

bøllen

Muhmi skriver:

Nej prøv dog at stoppe dig selv og TÆNK før du skriver... Prøv lige at sætte dig ind i hendes situation, tror du virkelig at hun lader være med at svare fordi hun prøver at pisse dig af, eller tror du MÅSKE det kan være fordi hun er igang med at komme igennem det helvede det er at være forældre til et incestramt barn?!

Ord som "nedern" hører sig bare ikke til lige her og slet ikke fordi hun ikke svarer...

Enig :-) 

tror ski ikke lige baby er det ts tænker mest på . Et er at spørge om der er sket nyt . Men og kalde det nederen , Aghhh altså 

Anmeld

15. september 2013

l.kjoeller

Sabina92 skriver:

hov hov hov. det er vidst unødvendigt. hun skriver jo på ingen måde noget stødende. og har jeg da aldrig set hende gøre i øvrigt 

Anmeld

15. september 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Sabina92 skriver:

Synes det er så super nedern at ts ikke svare tilbage. Der sidder så mange her der har lyttet og kommet med råd. Som virkelig er bund bekymret...

Jeg tror ikke ts skylder nogen herinde et svar. Det rager ikke os. Det er op til ts om hun vil dele med baby.dk.
Det kan godt være du er bekymret, men du har da ikke krav på at vide noget. Du kender hverken ts eller barn.

Anmeld

15. september 2013

Moderator

Profilbillede for Moderator

Husk den gode debattone. Selvom man er uenig, skal tonen stadig være sober.

Hvis du føler dig provokeret i debatten så husk at du har 3 muligheder:

1. Du kan simpelthen springe indlægget der støder dig over.

2. Du kan argumentere i en høfligt og ordentligt tonefald uden tilsvining eller personlige angreb.

3. Du kan anmelde indlægget til staff, så tager vi os af anmeldelsen hurtigst muligt.

VH Staff

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.