Mistanke om incest.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2013

Lilje82

Jeg ville nok ha taget hende direkte med til lægen eller skadestuen og fået hende undersøgt. 

Håber for alt i verden for både du og din datters skyld, at der ikke ligger noget bag dette. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

Anonym trådstarter

Lilje82 skriver:

Jeg ville nok ha taget hende direkte med til lægen eller skadestuen og fået hende undersøgt. 

Håber for alt i verden for både du og din datters skyld, at der ikke ligger noget bag dette. 

Det håber jeg helle ik.

Tak.

Anmeld

29. august 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria
Demosan skriver:

Jeg ville ringe til et støttecenter eller anden instans med ekspertise på dette område. Du kan eventuelt gøre det anonymt. Så er du sikker på du får den rette vejledning. Der er en masse forslag i denne tråd, men vi har trods alt ikke erfaring med det. 

Der er en række forslag hver på denne side: 

http://www.lmso.dk/anmeldelser.htm

Jeg håber det bedste for dig, og din datter. 

Nå... Jeg kan åbenbart ikke finde ud af at gøre linket aktivt på IPad. 

Derfor så opdaterer jeg lige mit indlæg. Videnscenteret for Sociale Indsatser ved Vold og Seksuelle Overgreb (SISO) har anonym telefonrådgivning. Man kan ringe om alt der vedrører vold og seksuelle overgreb. Jeg ville ringe til dem. De kan vejlede dig. 

Telefon: 20 77 11 20 

Du kan ringe i morgen mellem 09.30-13.00. 

Du kan finde mere information her:

http://www.socialstyrelsen.dk/siso/om-siso/konsulentbistand/telefonradgivning

Anmeld

29. august 2013

Anonym trådstarter

Demosan skriver:

Jeg ville ringe til et støttecenter eller anden instans med ekspertise på dette område. Du kan eventuelt gøre det anonymt. Så er du sikker på du får den rette vejledning. Der er en masse forslag i denne tråd, men vi har trods alt ikke erfaring med det. 

Der er en række forslag hver på denne side: 

http://www.lmso.dk/anmeldelser.htm

Jeg håber det bedste for dig, og din datter. 

Tak. Det vil jeg prøve at kigge på.

Anmeld

29. august 2013

Lilje82

Anonym skriver:

Det håber jeg helle ik.

Tak.

Det er en frygtelig situation du sidder i, og ønsker dig og din datter alt det bedste, har helt indtil maven på dine vegne 

Anmeld

30. august 2013

ønskebørn74

Månsson skriver:

Tjo men hvorfor udsætte hende for noget som der måske ikke er belæg for når der er andre faggrupper der ka gå ind og hjælpe med en vurdering og klar lægge om en undersøgelse er på sin plads

Nu er jeg så en af ofrene.. Og det du nævner her, er årsagen til at der gik flere måneder med misbrug imod mig.. Og slemt arvæv i skede og på livmodermund.. Det er sgu mere grænse overskridende at blive ødelagt dernede, end at en læge tager et kig..

Anmeld

30. august 2013

Anonym trådstarter

Jeg vil os li sig tak til alle jer der har fotalt om den misbrug der er lavet mod jer. Jeg er ked af hvad i har været ude for og jeg vil gøre alt for at det ikke sker for min pige (igen).

Til jer der selv er blevet udsat fo det. Kan i huske om krænkeren truede jeg til tavshed? og kan i huske om i ture fotælle det til jeres mor eller en anden?

Anmeld

30. august 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Nu er jeg så en af ofrene.. Og det du nævner her, er årsagen til at der gik flere måneder med misbrug imod mig.. Og slemt arvæv i skede og på livmodermund.. Det er sgu mere grænse overskridende at blive ødelagt dernede, end at en læge tager et kig..

Tak for at du dele det du var udsat for. Må jeg spøre hvor gammel du var der det sket og fotalte du det til noen eller hvodan blivet det opdaget? p.s Jeg fostå godt om du ik vil svar.

Anmeld

30. august 2013

klmf

ønskebarn74 skriver:

HØRT!!

Anmeld

30. august 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Jeg var udsat for en voltægt da jeg var 7år af en fremmed min far kom brasene ind og redede mig.
Jeg blev truet med jeg ville blive slået ihjel vis jeg nogen sinde sagde det til nogen.
Og ja jeg er meget i tvivl om vis ikke min far havde fundet mig om jeg havde ture sige det til nogle.
Så din datter kan være truet til tavshed bla med at vis hun siger det til nogen at han måske vil skade dig eller hun aldrig vil få dig at se igen og det kan være nok til at en lille pige lukker sig inde i sig selv fordi hun ikke vil skade sin mor. Og ikke vil undvære hende.

Det er virkelig vigtigt du får din lille pige undersøgt for vis din mistanke nu er rigtig vil en undersøgelse være ingen ting ved siden af hvad hun ellers vil blive udsat for.

Og vis undersøgelsen gør for ondt vil hun blive lagt til at sove og vil ikke mærke noget det blev jeg nemlig selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.