Anonym skriver:
Tak for alle svarene jeg svare lige alle på en gang.
Jeg har selfølig snakket med min pige om det men hun vil ikke sige noget.
Jeg har snakket både med læge og sagsbehandler og de siger begge to at jeg skal sende henne afsted til faren og hvis det så sker igen skal jeg ta på skadestue. Men jeg har ikke lyst til at sende henne afted
De sige begge to at det er umuligt at få ham dømt på kun mistanke.
Jeg kan ikke li hun skal unersøges, ved i hvad de gør?
Fostor i ik godt at jeg ik vil sende henne hen til sin far ?
Undskyld min nu lidt hårde tone 
Men der er simpelthen ikke noget at gøre ved, at du ikke kan lide hun skal undersøges - for det skal hun!
En læge, vil til en start blot kigge på hende forneden, se om der en naturlig grund til hun er rød - se efter rifter. Jeg tvivler MEGET stærkt på at hun skal have en undersøgelse af åbningen, da lægen på sådan en lille pige ret hurtigt ville kunne bedømme om hun har været penetreret.
Men du er nødt til at få hende til lægen - jeg tænker bare i al almindelighed, hvis nu hun har kløet sig så meget, at der skal lidt receptpligtig salve til.
Og hvis du IKKE udlevere hende til samværd, kan du risikere, at du stiller dig selv rigtigt dårligt i samværdssagen fremover.
Og reelt set, kan jeg godt forstå sagsbehandleres og politiets udmeldning - for det er sikkert ikke første gang, de oplever problematikken med mistanker og beskyldninger imod hinanden i stridigheder mellem x.ægtefæller.

Anmeld