Arbejdsfordeling af opgaver i hjemmet ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2013

bøllen

B&J skriver:

tak søde.. det er en super arbejds plan.

jamen jeg er så nervøs...

MEN MEN MEN MEN, det eneste de mangler er at forhandle om løntilskud ind til videre JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

og han sagde han gerne ville se mig som elev men kunne måske først blive om 1-3år men også fordi de vælger gennem tiden og hvem der fortjener det osv... men hende jeg kender der hun ende først på løntilskud også fast job også senere uddannelsen

jeg håber det er min vej frem men nu starter vi på løntilskud også glæder jeg mig til at høre når de har forhandlet om det

for de vil gerne beholde mig

Ej søde , det lyder ski da godt  Wuu huuu

Hvor længe skal du så være i løntilskud ?? Det er da bare super det går så godt. Små skridt hen af vejen. Men pludselig så lykkes det med en elevplads. Hvem ved om der skulle dukke noget om et andet sted. Nu er du igang og har fået prøvet dig selv af og ikke mindst fået mere erfarring. Det kan da kun være vejen frem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2013

bøllen

CAWI skriver:

Ja det er det.
Vi er begge uddannet landmænd, så jeg vidste hvad jeg gik ind til, og at kun i perioder ville kunne hjælpe til med det huslige.
Nu har vi kun været sammen i fem år, men det kan da godt være at jeg om 10 år er træt af det

Så har din mand nok nogle LANGE arbejdsdage. Lyder som I har fundet det der fungere hos jer

Anmeld

18. august 2013

bøllen

Flodkilling skriver:

Jeg vasker tøj, min mand vasker op og stryger tøj.
Ellers er vi total lige med støvsugning, vask af gulv, oprydning.

Vi er også 50/50 om at hente børn. Dog aflevere han hele ugen.
Og han står også for de fleste indkøb.

Vi elsker begge at lave mad, så det er også fordelt lige.

Manden der stryger  SÅDAN .... Gode arbejdsfordelinger

Anmeld

18. august 2013

B&J

bøllen skriver:

Ej søde , det lyder ski da godt  Wuu huuu

Hvor længe skal du så være i løntilskud ?? Det er da bare super det går så godt. Små skridt hen af vejen. Men pludselig så lykkes det med en elevplads. Hvem ved om der skulle dukke noget om et andet sted. Nu er du igang og har fået prøvet dig selv af og ikke mindst fået mere erfarring. Det kan da kun være vejen frem

nemlig jeg håber det er et kæmpe skridt til mig

og det er i ½år tror jeg

Anmeld

18. august 2013

Faith

Mine opgaver:

- Tøjvask (det vil jeg helst selv gøre)

- Smøre madpakker (synes egentlig det er ret hyggeligt)

- Støvsugning og gulvvask (så ved jeg det bliver gjort ordentligt)

- Rengøring (på nær når vi gør hovedrent, så hjælpes vi ad)

Hans opgaver:

- Lave aftensmad (han elsker det og jeg hader det)

- Slår græs

- Stort set alt havearbejde

- Diverse reparationer i huset

Fælles opgaver:

- Bade unger

- Putte unger (tandbørstning, læse, synge osv)

- Handle ind

- Aflevere/hente unger

Vi har det begge helt fint med fordelingen og det fungerer rigtig godt!

Anmeld

18. august 2013

bøllen

B&J skriver:

nemlig jeg håber det er et kæmpe skridt til mig

og det er i ½år tror jeg

Selvfølgelig er det det  ikke tosset så er planen lagt så længe. Så er der lidt ro på.

Anmeld

18. august 2013

bøllen

Pylle3 skriver:

Her har vi ingen regler eller skema.

Dog vasker jeg oftest tøj men kæresten gør det også når han kan se det mangler i skabene og jeg måske ikke lige er hjemme

Men ellers ordnes alt andet som det kommer..

Så I hjælpes bare ad med de opgaver der nu engang er ?

Anmeld

18. august 2013

bøllen

aarhusmor skriver:

Manden afleverer og jeg henter vores barn.

Manden støvsuger en gang om ugen.
Typisk er det ham der slår græs og laver ting udenfor.

Jeg laver alt der er indenfor

God mand / kvinde fordeling Hvert sit arbejdområde

Anmeld

18. august 2013

B&J

bøllen skriver:

Selvfølgelig er det det  ikke tosset så er planen lagt så længe. Så er der lidt ro på.

ja hvis bare der var, jeg er så dårlig til sådan noget jeg har slet ikke ro det ville jeg ønske jeg havde for tænker alt for meget på hvad så der efter men er så glad for jeg har hende mentoren jeg kan snakke med omkring alle de her ting det giver mig så meget

Anmeld

18. august 2013

bøllen

Mor11 skriver:

Her er det den der møder senest der afleverer i dp, og den der har tidligst fri der henter  

vi handler enten sammen i weekenden (madplan for 1 uge) eller også gør jeg det lynhurtigt om fredagen hvor jeg har tidligt fri. Ofte bliver mine 2 frie timer om fredagen dog brugt på oprydning og rengøring så det ikke hænger os over hovedet i weekenden

vi er fælles om madlavning og rengøring/oprydning generelt, men jeg skal bede min kæreste om at gøre tingene, for han ser det bare ikke. men, ja. det har jeg snart accepteret. 

Putning kører på skift. Den ene giver tør numse, nattøj og børster tænder, og den anden putter.

Hi hi man er vel mand  sjovt deres øjne ser andeledes end kvinders

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.